Bare lurer litt, hva er lønnsomt å hadle? Vi handler ost, kjøttpålegg, brus, masse godiskyllingfile og (snus til gubben) :(
Bare lurer litt, hva er lønnsomt å hadle? Vi handler ost, kjøttpålegg, brus, masse godiskyllingfile og (snus til gubben) :(
Vi handler godis og brus
Tobakk og snus, kyllingfilèt, vaskepulver, oppvaskmaskinpulver - de store kannene, tøymykningsmiddel, 2,5 kg poser med fløtegratinerte poteter som smaker heeelt himmelsk :P kjøper ikke karbonade deig lenger.. er emmen smak i den syns jeg.. ellers kjøper vi en del svinekjøtt av ymse slag og sauser.. :)
Er det vi syns vi sparer mest på...![]()
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Kylling, kjøttbullar, falukorv, bacon og røyk.
Kylling, kjøttboller,bacon, annet kjøtt og masse mer. Pleier å reise en tur før jul og handle julegaver.
:) Ha en fin dag :)
Åja.. mama scans kjøttbullar - de aller besteog falu korven til mama scan
![]()
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Kjøttboller handler vi også,de er nydelig. Fløtepoteter ;) vaskepulver og oppvaskmidell....takk for tips. Jeg er blitt hekta på badsturøkt kjøtt, som de selger der, begynner jeg å spise har jeg neste ikke vett å stopp![]()
Brus, ost, kjøtt, snus. Sjokolade handler vi ikke i Sverige - men på båten. Liker ikke så godt den svenske sjokoladen.
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Det handles stort sett kun røyk, Coca cola og noe godteri i Sverige
Silje f. 21/3-06
http://www.tippinga.net/gameboss/alb...0626224736.jpg
&
halvtidsmamma for min manns gutter født 1994 og 1996
Jeg tror tobbak og snus er favoritter folk handler i Sverige :fo1:
Mamas kjöttbullar :)
Fun Light
![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
klær-kjøttboller-kebabkjøtt-godteri![]()
Mel, sukker, forskjellige tørrvarer, hundemat, kattemat, vaskepulver, kjøtt, snop, gaver, leker mm.
Her går det i røyk, godis, brus og litt mat. Kjøpte en del karbonadedeig før, men som Dragen også sier så er det noe forandring med den, og ikke til det bedre.
:j4: Annette :smilie_girl_244:
Veronika 10 år :smilie_girl_275:
Bokmerker (linker)