+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 24

Tråd: Ja, da går det mot jul igjen...

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    15

Ja, da går det mot jul igjen...

Ja,ja. Vet jeg er veldig tidlig ute, men for de av dere som kjenner meg så kommer nok ikke det som en stor bombe.
    Noen som har begynt å gjøre seg opp noen tanker om julen enda? Hvor dere skal være, hva dere skal gi til andre, ønskeliste til seg selv osv..?

Har så vidt begynt å fundere på hva jeg skal gi til mannen min, for det er like vanskelig hvert år. og når han da har bursdag måneden før jul, så gjør jo ikke det saken lettere heller.
    I dag var vi i sverige, og da endte jeg jaggu opp med litt julepynt allerede. Men til mitt forsvar så var det opphørssalg, og veldig billig. Sto mange hyller der med juleting, og jeg kom ut med "bare" fire ting. Litt stolt av meg selv der.
    :j4: Annette :smilie_girl_244:
    Veronika 10 år :smilie_girl_275:

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    40
    Du er ikke sann altså er hvert år dette *LOL*
    God Jul Annette

Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

Innmeldt
    Jul 2008
    Alder
    43
    Poengstyrke
    7
    Jeg pleier å handle julagaver på sommeren, men ikke i år, så det er på tide å få begynt for vår del.

Vi ønsker oss som vanlig sliteting ifra opptørkningshåndkler og oppover.

Vi sitter med lister på hva vi skal gi til andre.

Her blir vi nok hjemme hos oss selv, men om det kommer noen til oss det vet vi ikke enda.
    Jente 85 og gutt 00

http://www.oddene.net

Innmeldt
    Mar 2008
    Alder
    38
    Poengstyrke
    6
    hallllo jeg hadde sommerferie for 2 uker siden!!!!!!!1 ,jeg gidder vertfall ikke tenke på julen nå
    Min lille verden/blogg/ Div.nye bilder!
    hjemmesiden vår

:dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose:

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    15
    Sitat Opprinnelig lagt inn av dragonfly Se innlegg
    Du er ikke sann altså er hvert år dette *LOL*
    God Jul Annette

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    41
    Poengstyrke
    28
    JULEN ER TILBAKE PÅ MIX'EN

Signerer Dragen..."du er ikke sann"

Meeeen...jeg HAR tenkt på julen allerede. Vi satt her på lørdagskvelden og da kom jeg plutselig på huskenissen min,-altså nissen som sitter på huske og MÅ henge. Derfor dristet jeg meg til å si at jeg måtte ha en krok i taket...og uten at noen visste hva jeg snakket om fant jeg fort ut at kroken må jeg fixe selv, for det er alt for fine tak her til at NOE skal i taket... Godt det er lenge til jul enda, må jo tydeligvis bearbeide her...

Og det andre du spurte om; her er ingenting tenkt på enda, men jeg vet jo hvem som skal ha pressanger...

-Tone-

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    har ikke tenkt så mye jul enda. Men jeg har tenkt at jeg ikke vil feire jul med svigers og den søsteren til LT

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    15
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Tone Se innlegg
    JULEN ER TILBAKE PÅ MIX'EN

Signerer Dragen..."du er ikke sann"

Meeeen...jeg HAR tenkt på julen allerede. Vi satt her på lørdagskvelden og da kom jeg plutselig på huskenissen min,-altså nissen som sitter på huske og MÅ henge. Derfor dristet jeg meg til å si at jeg måtte ha en krok i taket...og uten at noen visste hva jeg snakket om fant jeg fort ut at kroken må jeg fixe selv, for det er alt for fine tak her til at NOE skal i taket... Godt det er lenge til jul enda, må jo tydeligvis bearbeide her...

Og det andre du spurte om; her er ingenting tenkt på enda, men jeg vet jo hvem som skal ha pressanger...

Julen er tilbake ja. Hvor er Ranja, føler jeg trenger litt støtte her jeg altså....

Se der ja, det kommer noen julerelaterte tanker snikende hos deg også. Ikke verst.

Skal du ha opp den nettingen i taket da? Kanskje den kan henge i den?

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    15
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Tove Se innlegg
    har ikke tenkt så mye jul enda. Men jeg har tenkt at jeg ikke vil feire jul med svigers og den søsteren til LT

Er de så ille? Sånn at man i lang tid før må begynne å planlegge slik at det er måter å slippe unna på, og at man har mange unnskyldninger klare?

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    41
    Poengstyrke
    28
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Annette Se innlegg
    Julen er tilbake ja. Hvor er Ranja, føler jeg trenger litt støtte her jeg altså....

Se der ja, det kommer noen julerelaterte tanker snikende hos deg også. Ikke verst.

Skal du ha opp den nettingen i taket da? Kanskje den kan henge i den?

Nettingen i taket kommer nok ikke opp igjen nei, og det har jeg vel egentlig innfunnet meg med. Der jeg bodde var det jo paneltak, så det syntes ikke så godt om man stiftet fast en netting, nå har jeg jo hvite glatte tak og toro ikke at jeg kommer til å ødelegge dem med å stifte fast noe! MEN...en krok i taket her blir det ;) Nissen SKAL opp!!!

Jo da, julerelaterte tanker kommer nok, men det er stort sett slik jeg tenker på når jeg går her og suller alene...hvordan jeg kanskje kan lage jul her...har jo helt ny boplass, vettu og kan "starte helt på nytt" *liker tanken* :)

Ranja ja...du får ta jobben med å mase henne tilbake hit,-kalle det juleforberedelseferie og se om det helper ;)

-Tone-

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26

Er de så ille? Sånn at man i lang tid før må begynne å planlegge slik at det er måter å slippe unna på, og at man har mange unnskyldninger klare?
    Ingenting i veien med svigerforeldrene mine. Men den enslige søsteren til LT er "heksen from hell", og hun følger dessverre med den pakken hvis vi feirer jul med de, og det gjorde vi ifjor

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    20
    Hørte du ropte på meg kjære

Jul ja - det er jammen ikke lenge til nå... hehe....

Klem fra Rannei

gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    15
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Tone Se innlegg
    Nettingen i taket kommer nok ikke opp igjen nei, og det har jeg vel egentlig innfunnet meg med. Der jeg bodde var det jo paneltak, så det syntes ikke så godt om man stiftet fast en netting, nå har jeg jo hvite glatte tak og toro ikke at jeg kommer til å ødelegge dem med å stifte fast noe! MEN...en krok i taket her blir det ;) Nissen SKAL opp!!!

Jo da, julerelaterte tanker kommer nok, men det er stort sett slik jeg tenker på når jeg går her og suller alene...hvordan jeg kanskje kan lage jul her...har jo helt ny boplass, vettu og kan "starte helt på nytt" *liker tanken* :)

Ranja ja...du får ta jobben med å mase henne tilbake hit,-kalle det juleforberedelseferie og se om det helper ;)

SÅ BRA!
    Spennende da med nytt "lerret". er moro det, så mye nytt man kan gjøre.

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    15
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Tove Se innlegg
    Ingenting i veien med svigerforeldrene mine. Men den enslige søsteren til LT er "heksen from hell", og hun følger dessverre med den pakken hvis vi feirer jul med de, og det gjorde vi ifjor
    Kjipt da! Kan dere ikke gi henne en reise i julegave? En som kun kan brukes i selve julen. Behøver ikke være tur/retur heller,kan jo si at hun skal få enveisbillett hjem(en tur til Hell).

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    15
    Sitat Opprinnelig lagt inn av RanJa Se innlegg
    Hørte du ropte på meg kjære

Jul ja - det er jammen ikke lenge til nå... hehe....
    Der er du snuppen!
    Føler jeg trenger litt moralsk støtte her ang temaet jul. Og ingen kommer vel nærmere meg på det området enn deg?
    Må ikke bli borte fra meg mer nå altså, julen er tross alt rett rundt hjørnet.

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine