http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=590000:fo8:
Det overrasket meg å se at bare 21% hadde svart at de ble provosert av denne kvinnens uttalelse. Jeg ble iallefall provosert så til de grader!! :angry17:
http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=590000:fo8:
Det overrasket meg å se at bare 21% hadde svart at de ble provosert av denne kvinnens uttalelse. Jeg ble iallefall provosert så til de grader!! :angry17:
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Les mer hva det forbannede kvinnfolket skriver: http://www.newsmill.se/artikel/2009/...venska-kvinnor At det går an å være så tomskallede!!
Ciaò!
Tilbakemelding på dagbok
Blir vel egentlig ikke provosert av slike utsagn. Hvis de vil leve et slikt liv, så er det vel egentlig opp til dem. Tror ikke mange lar seg inspirere av slike utsagn. La de blonde bimboene mene det de vil![]()
Klart hun må tilfredsstille mannen. Mister hun ham, så mister hun jo alt. Alle penger, alle gartnerne, alle Gucci-veskene, all champagnen – ALT!
Hun er jo en "ingenting" - det er mannen som underholder henne og gjør at hun kan ha slik en livsstil. Uten ham kan hun ikke spise kirsebær med de store... ;)
Æsj for et kvinnemenneske.
Sol har nok rett i det hun skriver.
:) Ha en fin dag :)
Ja, Fillerya, i mine øyne er hun en luksushore. Ikke noe annet. Hun selger seg selv for å kunne leve etter en viss standard. Hun er ingenting, som Sol sier.
Ciaò!
Tilbakemelding på dagbok
Jeg blir også provosert av slike uttalelser, men samtidig så må man jo bare le overbærende også da. For dama er jo så sneversynt at det nesten gjør vondt. Med uttalelser som dette, og kritikk av svenske(og andre oppegående) damer, så tror og håper hun at hun kan bli et forbilde for andre.Det eneste det sier meg om henne, er at hun desidert sto bakert i køen når intelligensen ble utdelt.
![]()
:j4: Annette :smilie_girl_244:
Veronika 10 år :smilie_girl_275:
Hun har da noen poeng.;)
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
F.eks. det at likestillingen og kvinners selvstendighet kanskje har gått litt for langt? Hørte nettopp en forsker konkludere med at vi (kvinner) biologisk ikke er skap slik som menn ang. jobb, stress etc. Og at kanskje det er derfor mange kvinner er uføre pga. dette? Tenker da på nyere sykdommer som FM og kronisk utmattelse syndrom...
Kanskje flere kvinner hadde vært mer tilfredse med et samfunn som gav dem "lov" til å ta vare på mann, barn og hjem?
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Det betviler jeg ikke. Syns det er helt greit at noen velger å være hjemme med hus og barn. Men det å stille opp med utsagn om at det er kvinners PLIKT å stille opp for mannen seksuelt, og at hun ønsker å være et forbilde for andre, er det som provoserer meg.
Ciaò!
Tilbakemelding på dagbok
Ho var på skavlan i går kveld, og noen av de uttalelsene og meningene hennes hører rett og slett ikke heime i vår moderne verden.
MEN det som er viktig å få fram er at det er amerikanske menn ho snakker om. De er visst sånn "over there" at de ikke skifter bleier eller vasker hus.
Hjelpe seg, sier nå jeg......
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Æsj :)
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Man trenger jo også å bli tilfredstillt selv, så klart man må tilfredstille mannen sin også! Da snakker jeg ikke om sex, men generelt. :)
Hun var på skavlan i går og synes hun ihvertfall der hadde gode poeng jeg. Nå har ikke jeg lest om det som har stått i media.
Jeg er litt enig med Ina. Vi er jo tross alt ikke like!
Bokmerker (linker)