JA, folkens, nå er det ikke lenge til jul![]()
Jeg har startet med de første juleforbredelsene. Ikke de store greiene , men jeg har begynnt å kjøpe inn til julekalenderen som jentene skal ha.
Hva med dere?
JA, folkens, nå er det ikke lenge til jul![]()
Jeg har startet med de første juleforbredelsene. Ikke de store greiene , men jeg har begynnt å kjøpe inn til julekalenderen som jentene skal ha.
Hva med dere?
:) Ha en fin dag :)
Her er 10 julegaver kjøpt inn og vi har begynt å skrive lister, så vi er i gang.
å, så bra. Så langt har ikke jeg tenkt ennå.
Jeg har handlet 1 julegave allerede., og begynt å tenke på pakkekalenderne. I år er det FIRE kalendere som må pakkes....himmel, det er jo NITTISEKS gaver!!!!
Ja, det er sykt, men en kan jo ikke gjøre noen forskjell på ungene. Det blir nok en lett blanding av godterier i helgene og småting de trenger og ikke trenger i ukedagene. Jentene er feks veldig glad i å male/tegne/perle/kitte/kritte, så da er det jo ganske enkelt å finne på noe der. Guttene derimot... Noen tips?
Enig at det er lettere til jenter enn gutter. Det er litt mer dilldalll man kan kjøpe som ikke koster en formue. Godis er jo alltid vellykket.
Jeg har begynt å tenke på at det nærmer seg jul......
I år skal vi ikke ha pakkekalendere. Joachim har så dilla på lego, så han får lego julekalender + en sjokoladekalender.
Vet ikke hva slags kalender Håvard skal ha, hadde vært kjekt om det fantes Kaptein Sabeltann kalender, for det er hans store helt!
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Kjøpte lego pirates adventkalender til junior, så den bare ligger og venter til advent begynner.
Bokmerker (linker)