+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Å jul med din glede

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    20

Å jul med din glede

JA, folkens, nå er det ikke lenge til jul
    Jeg har startet med de første juleforbredelsene. Ikke de store greiene , men jeg har begynnt å kjøpe inn til julekalenderen som jentene skal ha.

Hva med dere?

:) Ha en fin dag :)

Innmeldt
    Jul 2008
    Alder
    43
    Poengstyrke
    7
    Her er 10 julegaver kjøpt inn og vi har begynt å skrive lister, så vi er i gang.
    Jente 85 og gutt 00

http://www.oddene.net

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    20
    å, så bra. Så langt har ikke jeg tenkt ennå.

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Jeg har handlet 1 julegave allerede., og begynt å tenke på pakkekalenderne. I år er det FIRE kalendere som må pakkes....himmel, det er jo NITTISEKS gaver!!!!

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    20
    Sitat Opprinnelig lagt inn av sol Se innlegg
    Jeg har handlet 1 julegave allerede., og begynt å tenke på pakkekalenderne. I år er det FIRE kalendere som må pakkes....himmel, det er jo NITTISEKS gaver!!!!
    96!!!!! Det er jo helt sykt egentlig. Kjøpe nesten 100 gaver , og det før jul. Hva har du tenkt til å finne på ?

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Sitat Opprinnelig lagt inn av katinka Se innlegg
    96!!!!! Det er jo helt sykt egentlig. Kjøpe nesten 100 gaver , og det før jul. Hva har du tenkt til å finne på ?
    Ja, det er sykt, men en kan jo ikke gjøre noen forskjell på ungene. Det blir nok en lett blanding av godterier i helgene og småting de trenger og ikke trenger i ukedagene. Jentene er feks veldig glad i å male/tegne/perle/kitte/kritte, så da er det jo ganske enkelt å finne på noe der. Guttene derimot... Noen tips?

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    20
    Enig at det er lettere til jenter enn gutter. Det er litt mer dilldalll man kan kjøpe som ikke koster en formue. Godis er jo alltid vellykket.

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    38
    Poengstyrke
    15
    Jeg har begynt å tenke på at det nærmer seg jul......
    I år skal vi ikke ha pakkekalendere. Joachim har så dilla på lego, så han får lego julekalender + en sjokoladekalender.
    Vet ikke hva slags kalender Håvard skal ha, hadde vært kjekt om det fantes Kaptein Sabeltann kalender, for det er hans store helt!
    Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.

Innmeldt
    Jul 2008
    Alder
    43
    Poengstyrke
    7
    Kjøpte lego pirates adventkalender til junior, så den bare ligger og venter til advent begynner.
    Jente 85 og gutt 00

http://www.oddene.net

+ Svar på tråd

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine