+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Fruktsalat - Toooone!!!!!!

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Jeg har bestemt meg for å lage fruktsalaten til dessert i kveld, men så lurer jeg på en ting (ikke noe bombe det akkurat :roll: ) Hvor lang tid i forveien kan jeg lage salaten? Den blir jo fort brun hvis den blir laget på forhånd? Hvor mye av den sukkerlaken skal det i forresten?

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28
    Jeg har laget min nå. Men jeg lager ikke sukkerlake, men bruker en boks med fruktcoctail i bunnen. Synes det er nok med den laken. Når alt er blandet. så dekker jeg med plastfolie og setter den kjøligt. Det pleier å være godt nok.
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Blir ikke banan, eple etc brunt når den er skrelt så lenge på forhånd da? :scratch:

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    20
    Fruktsalaten som mor til Tone og zap lager holder i mange dager den !!!!!!!!! - så lag ivei !!!!!!!

Og sukkerlaken hjelper til med holdbarheten.

Klem fra Rannei

gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28
    Sitat Opprinnelig lagt inn av sol
    Blir ikke banan, eple etc brunt når den er skrelt så lenge på forhånd da? :scratch:
    Nå har den stått i ca to timer, og det som ikke er dekket av sukkerlake er noe gulere (?) enn resten - men ikke så mye at det gjør noe. jeg bare orker ikke ha så mye sukkerlake i, men kanskje jeg burde revurdere dette litt :-?
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Fruktsalat
    av Tone i kategorien Salater og sånt
    Svar: 3
    Siste innlegg: 01-01-04, 14:02

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan poste nye tråder
  • Du kan poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg