I år har jeg ikke fått sendt et eneste julekort, så da tar vi en oppsummering av året her :)
2009 må være det korteste året jeg har opplevd til nå :) Tida bare flyr av gårde og jeg får ikke gjort halvparten av det jeg har hatt en tanke om å få til.
I år har jeg også gått opp til å jobbe 70 % og merker godt at jeg har "mistet" den ene mandagen. Jeg jobber fortsatt i Skatteopplysningen, og kjenner at det er slitsomme ettermiddager når jeg har vært på jobb.
FA begynte i år og jobbe i TrygVesta. Det var deilig at han endelig fikk seg jobb etter å ha gått arbeidsledig i nesten 2 år. Man skjønner ikke helt uttrykket "stram økonomi" før man er der selv :)
Ungene har blitt så store nå. MC er jo nesten tenåring, og det kan jeg merke. Negllakk og mascara er viktige saker. Begge gjør det bra på skolen og har fått masse skryt i konferansetimer. MC var senest i går, og har prøveresultater langt over snittet i alle fag. Det er veldig bra!
Casi har blitt en snill og rolig ung dame, selv om hun fortsatt har mye valpeenergi ;) Vi har heldigvis ikke hatt noen flere helseproblemer med henne.
Ellers har jeg såvidt fått startet litt med slektsforskning, og funnet aner tilbake til min 7. generasjon tippoldeforeldre. Ser ut til at jeg på farssiden er veldig "vestfoldsk". De har stort sett holdt seg i Ramnes-området.
Scrapping er det dårlig med. Har ikke laget så mye som et kort siden i sommer, men lysten kommer vel tilbake kanskje...
I sommer fikk vi endelig tatt turen til Vestlandet og oppover. Det var en fin tur med mye fin natur, men vi kjenner at vi lengter til syden igjen. Har ikke fått dratt sørover siden før vi ble hundeeiere, får se om vi får det til neste sommer.
Ellers på Barnemix planlegger jeg i løpet av jula/nyåret (håper at programmet er ferdig til da) en større oppgradering på sidene. Håper det blir bra.
I morgen drar vi på julebord på Color Fantasy - og vips er det jul. Ønsker alle en fin julehøytidl!!!

Hilsen Alfa
Svar med sitat

No må du itj færra nålles. 

og Sara 12 
.
. Så er nå begynt igjen.
. 
Bokmerker (linker)