+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Årets julekort

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23

Årets julekort

I år har jeg ikke fått sendt et eneste julekort, så da tar vi en oppsummering av året her :)

2009 må være det korteste året jeg har opplevd til nå :) Tida bare flyr av gårde og jeg får ikke gjort halvparten av det jeg har hatt en tanke om å få til.

I år har jeg også gått opp til å jobbe 70 % og merker godt at jeg har "mistet" den ene mandagen. Jeg jobber fortsatt i Skatteopplysningen, og kjenner at det er slitsomme ettermiddager når jeg har vært på jobb.

FA begynte i år og jobbe i TrygVesta. Det var deilig at han endelig fikk seg jobb etter å ha gått arbeidsledig i nesten 2 år. Man skjønner ikke helt uttrykket "stram økonomi" før man er der selv :)

Ungene har blitt så store nå. MC er jo nesten tenåring, og det kan jeg merke. Negllakk og mascara er viktige saker. Begge gjør det bra på skolen og har fått masse skryt i konferansetimer. MC var senest i går, og har prøveresultater langt over snittet i alle fag. Det er veldig bra!

Casi har blitt en snill og rolig ung dame, selv om hun fortsatt har mye valpeenergi ;) Vi har heldigvis ikke hatt noen flere helseproblemer med henne.

Ellers har jeg såvidt fått startet litt med slektsforskning, og funnet aner tilbake til min 7. generasjon tippoldeforeldre. Ser ut til at jeg på farssiden er veldig "vestfoldsk". De har stort sett holdt seg i Ramnes-området.

Scrapping er det dårlig med. Har ikke laget så mye som et kort siden i sommer, men lysten kommer vel tilbake kanskje...

I sommer fikk vi endelig tatt turen til Vestlandet og oppover. Det var en fin tur med mye fin natur, men vi kjenner at vi lengter til syden igjen. Har ikke fått dratt sørover siden før vi ble hundeeiere, får se om vi får det til neste sommer.

Ellers på Barnemix planlegger jeg i løpet av jula/nyåret (håper at programmet er ferdig til da) en større oppgradering på sidene. Håper det blir bra.

I morgen drar vi på julebord på Color Fantasy - og vips er det jul. Ønsker alle en fin julehøytidl!!!

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.

Hilsen Alfa

Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38
    Ja, tidsklemma når vel de fleste. Også for min del har år 2009 gått rasende fort! En kort oppsummering herifra også om minner fra året jeg tar vare på:
    31 des. i fjor: Jeg og Mannen bestemte oss for å gi hverandre en sjanse igjen.
    Jan: Gabriel feiret 10 årsdag på ungdomsklubb.
    Feb: Operasjon av magen.
    Mars: Helgekurs i ESP, Silva Ultra Mind
    April: Samlivskurs en hel helg
    Mai: Vi forlovet oss 9 mai. Jeg fikk 15 mnd vikariat, 100% i "drømmejobben" som supportmedarbeider.
    Juni: Mannen hadde bursdag.
    Juli: Min 40 årsdag.
    August: Mitt utdrikningslag og min søsters bryllup.
    September: Vårt bryllup, vår bryllupsreise til Praha og Mayas 8 årsdag på ungdomsklubb (Punkerfest) og blåtur med jobben.
    Okt: Kommer ikke på noe spesielt som skjedde denne måneden.
    Nov: ble permittert fra jobben :( Vi fikk hund!
    Des: Mye tid med hunden, litt vikariat i sentralbordet i Avisa, besøk ei helg hos svigersan, julefeiring hos mine foreldre på Helgeland og nytårsfeiring hjemme hos oss sammen med tante og kusiner med familie. Vi blir nok alt mellom 10-15 stk.
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    God tur og god fornøyelse Alfa. No må du itj færra nålles.

Mye som har skjedd til dere, og spesielt til deg Tornis. Her er min oppsummering: sov, jobb, husarbeid, lufteturer, bring til/fra trening, sov, jobb, husarbeid, lufteturer, bring til/fra trening ... med et og annet avbrekk med påskeferie, sommerferie og nå straks juleferie. Ellers samme gubbe i samme hus med samme unge og samme bikkje, samme jobb (dog i ny bygning) og samme meg. Eneste store forskjellen er vel egentlig at det er mindre aktivitet på mixen. :trist:

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    God tur til deg Alfa, kos deg på båten.
    Her er det ingen store endringer i livet. Jobb, mann, unger og husdyr alt er det samme. Har vel egentlig ikke gjort så mye dette året. Litt reising har det det blitt; En tur med Kielfergen, en langweekend til Lisboa, sommerferie i Spania og høsttur til Paris og noen småturer innenlands..Se jo at vi faktisk ikke har vært i Danmark i år, og det må være første gang siden jeg kom til Stavanger for snart 27 år siden...Ellers ønske jeg dere en riktig god jul og et godt nytt år. Jeg savner og aktiviteten på b.mix. På facebook blir det ikke samme kontakten, men slik er vel livet, ting kommer og går.

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20
    Kos dere på tur.

Julekort startet godt her, men sluttet brått. Så er nå begynt igjen.
    Skjedd altfor mye i år og året raste for fort.

Siste oppdatering, minsten 2 1/2 forklarte sin pappa at "Bamsen kan ikke snakke pappa" Godt de små kan lære de store noe.
    4 barnsmamma

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Julekort
    av Lise i kategorien Jul
    Svar: 24
    Siste innlegg: 08-12-08, 17:26
  2. Årets julekort
    av Dings i kategorien Jul
    Svar: 11
    Siste innlegg: 13-12-07, 16:16
  3. Julekort