Gikk greit for seg hos oss. Både kalkun og karamellpudding ble bra.
Niesa mi og de ble litt forsinket..... Kjærsten er elektriker, og da de skulle gå ringte søstra mi til dem. Hele huset var mørkt... Det var ikke noe han kunne gjøre da han ikke hadde rett utstyr. Så de måtte via brannstasjon få tak i en elektriker på vakt... Blir nok billig... Heldigvis fikk han fikset en midlertidig løsning til de i løpet av en halvtime.
Ellers var vi vel ikke i seng før nær 03.30, tror jeg. Hadde dattra til niesa mi, KE (1,5) på overnatting. Hun sov seg gjennom alle raketter og annet. Casi sto i vinduet sammen meg meg å så raketter, men når klokka ble 23.45 ble det litt mer aktivitet i himmelen og da gikk hun ned på gulvet. Prøvde å ha henne med ut kl 00, men endte opp med at hun la seg inn i gangen. Ikke verre enn at hun stakk hodet ut for å følge litt med innimellom.
Ble ikke så mye søvn da. KL 05 måtte jeg stå opp å synge trollmor og sette på et lys. KE sov på rommet til MC, men der pleier det å være mørkt, det likte ikke lillemor :) Så sov hun igjen til kl 7. Da holdt jeg på å få sjokk..... MC pleier å sove til langt på dag når hun har fri. MEN hun sto faktisk opp med KE, lekte og ordna frokost osv og lot oss andre sove til 11. Jeg ble bare sååå imponert![]()

Hilsen Alfa
Svar med sitat

og Sara 12 

Bokmerker (linker)