http://www.dagsavisen.no/kultur/article459870.ece
I Storbritannia blir det stadig flere skillsmisser pga Facebook, hva tror dere om dette da?
http://www.dagsavisen.no/kultur/article459870.ece
I Storbritannia blir det stadig flere skillsmisser pga Facebook, hva tror dere om dette da?
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Jeg ser problematikken jfr. det at mange kan møte igjen tidligere flammer eller ex-kjærester. Men som med alt annet så tror jeg at er ekteskapet godt, eller forholdet godt - er ikke slike steder (eller andre møteplasser) noe farligere enn andre steder.
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Enig med Ina.
Også jeg er enig med Ina, er nok Pc og internettverden som skaper lyster hos enkelte.)
Absolutt enig med Ina - om man skylder på facebook at det er årsaken til forhold som ryker, da har man bomma litt - det er nu engang personene i forholdet som er årsaken
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Fine DISKUSJONSforumet.
![]()
hehe men når man er enig så kan man jo ikke diskutere![]()
Du sier noe der.
(så drit i de fordømte smilyene da - jeg husker ikke kodene, eller så har de blitt forandret ... )
Sist endret av Klara; 13-01-10 kl 01:46.
Helt sikkert endret ja, drittsmiliene![]()
:lol:
... bare tester litt.
Jeg har ikke endret, bare fjernet noen som ikke var i bruk noe særlig. :014s: Og jeg savner de som er nedenfor kategorien 'love' det er så langt det kommer opp i lista over her. Hvis jeg setter antallet på flere, bare henger det seg. Er vel kansje fåtall forum som har sååååå mange smilies som vi har...
Men Facebook... jeg tror også det har noe med forholdet og gjøre, og det behøver nødvendigvis ikke kun handle om FB. Kjente noen engang som bare satt og spilte Wow, måtte nesten chatte i spillet for å snakke med hverandre - det holdt ikke i lengden....
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Bokmerker (linker)