Tenkte vi skulle kalle vår lille gutt det(Om der blir gutt da hehe)![]()
Tenkte vi skulle kalle vår lille gutt det(Om der blir gutt da hehe)![]()
Edin, hmmm det har jeg aldri hørt før. Litt uvant, tror jeg trenger tid på den.Hvor kommer det navnet fra?
Det var et uvanlig navn, må innrømme at jeg tenkte på skrivefeil med engang jeg så navnet.
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Jeg har hørt det som etternavn før.
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Er Edin ett bibelsk navn ? Ligner veldig på Odin da
Når jeg søkte opp navnet så fikk jeg frem at det er 226 menn i norge som heter Edin,og at det er ett gotisk navn.
Jeg synes det er flott å gi unger navn som ikke er på populærlista. Da vil ungene slippe å få så mange rundt seg i barnehage og skole som heter det samme.
Jeg er vant til navnet Edina, men da til jente. Hun kommer fra tidligere Jugoslavia.
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Måtte søke opp navnet til sønnen min. Det er 49 som heter det her i landet. Jeg var faktisk ikke klar over at det var ett så sjeldent navn da jeg ga ham det,da det er mye i bruk der jeg er fra.
Har ikke hørt om noen som heter Edin jeg.Bortsett fra søk jeg også har gjort på nettet :)
Edin blei litt sånn Elin sagt med tett nese for meg..Trodde det var jentenavn først. Må nok venne meg til det ja. Men helt enig at det er artig med noe ikke alle andre har.
Hvis det er en person du ikke liker, så er det ikke det mennesket det er noe galt med... Det du ikke liker, er den måten DU føler deg, når du er sammen med denne personen...
Mammaen til Gutt født 86. Gutt født 88.Gutt født 98 og gutt født 01:galsf:
Bokmerker (linker)