+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Tannbleking

Innmeldt
    Nov 2004
    Alder
    44
    Poengstyrke
    23

Tannbleking

Prøvde slik tannbleking "kjøpt" hos tannpleieren her i vår. Ble egentlig veldig fornøyd, men ble ikke helt ferdig da min nysgjerrige ungdom trykka ut innholdet i en sprøyte i vasken.

Nu føler jeg meg klar for å "finpusse" litt på blekingen og få da det lille ekstra på de to tennenne som ikke blekes like bra.
    Noen andre som har prøvd, eller eventuelt kjøpt pakke over nett?

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    Kan man bare kjøpe sånt på apotektet? Hva er prisen? Trodde man måtte tilpasse skinne og sånt fra tannlege jeg.

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.

Hilsen Alfa

Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28
    Jeg har ikke prøvd det, men har veldig lyst til å prøve det. Selv om du ikke fikk fullført det, ble du fornøyd med resultatet så langt?
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

Innmeldt
    Nov 2004
    Alder
    44
    Poengstyrke
    23
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Alfa Se innlegg
    Kan man bare kjøpe sånt på apotektet? Hva er prisen? Trodde man måtte tilpasse skinne og sånt fra tannlege jeg.
    Tror ikke det er noen apotek som selger slik, men det anonseres ofte på nett til 899,- der du lager skinnen sjøl.
    Jeg fikk som sagt gjort dette hos tannpleier og betalte 2000,- Da inkluderte det alt, også kontroll underveis. "Skinnen" har jeg fortsatt, så når jeg ønsker å da en ny behandling kjøper jeg kun blekestoffet og det koster ca. 400 kroner, og det kan du mulig bruke til 2 omganger når det bare er for finpuss på allerede blekede tenner.

Ina: Jeg ble fornøyd, men fikk ikke utav de beste resultater, men til de svarte tennenne jeg pleier å ha, så ble dette meget bra. :) Hadde litt ising mens jeg drev på, men så snart jeg stoppet, så var det borte.

+ Svar på tråd

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine