Emil på 8 år var hos tannlegen igår. Null hull, så jeg er ikke redd for han og tennene hans.
Men da vi skal gå sier tannlegen til han at han ikke skulle tilbake før han var 10 år. Jeg trodde de var inne til sjekk hvert år jeg. Er dette noe nytt?
Emil på 8 år var hos tannlegen igår. Null hull, så jeg er ikke redd for han og tennene hans.
Men da vi skal gå sier tannlegen til han at han ikke skulle tilbake før han var 10 år. Jeg trodde de var inne til sjekk hvert år jeg. Er dette noe nytt?
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Ikke noe nytt her i byen i allefall. De begynte vel for en god del år siden å innkalle sånn ca vært halvannet år, men også mulig det går ca. 2 år. For jeg mener at Gitte pleier å få innkalling rundt bursdag.
Mine har aldri vært på årlig sjekk, blir innkalt med noen års mellomrom.
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
I Halden var det en gang i året.. her i Skedsmo er det ca 1,5 år mellom hver gang.. jeg skal nok ringe meg inn en time tidligere på frøkna.. de slipper ikke unna så lett![]()
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Tror ikke det har vært slik at det er årlig sjekk her i byen heller. Har ikke holdt meg helt orientert, siden poden er inne 2 ganger i året på grunn av ei tann med svekket emalje.
Har aldri hver vanlig med hvert år her. (Julie snart 8) Har vært på rutinekontroll 2 ganger.
:) Ha en fin dag :)
Her er de inne hvert år på sjekk, bor rett utenfor bergen.
Bokmerker (linker)