+ Svar på tråd
Side 1 av 4 1 2 3 ... SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 55

Tråd: Nye innlegg - vil velge 3 dager el. 1 uke tilbake

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38

Nye innlegg - vil velge 3 dager el. 1 uke tilbake

Kjære Alfa, det er ikke noe moro å komme hit og finne bare 1 innlegg når jeg trykker "Nye innlegg" øverst oppe. Jeg vil finne lett og enkelt nye innlegg fra de siste dagene. Nå blir det sånn at jeg gidder rett og slett ikke være her. Det blir for kjedelig! Jeg orker ikke drive og bla meg frem og tilbake på leting etter de siste dagers innlegg....

Jeg skulle ha lagt denne tråden i noe som het *ønsker* eller doe sånt. men fant ikke det heller...Så jeg la det her under teste-tråden.
    Sist endret av Tornerose; 27-01-10 kl 16:47.
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Enig i at det er kjedelig å ikke ha den gamle muligheten. Det er et alternativ men det er tungvindt det også. Du trykker på utvidet søk. Velger innlegg - så velger du i fanen hvor det står Finn innlegg - der kan du velge forskjellige alternativ - og så kan du sortere på dato. Den siden du da får opp - kan du kopiere http-adressen fra. Når du har gått inn i tråd og lest og svart. Så limer du bare inn den http-adressen i adressefeltet i nettleseren og dermed får du på ny opp den lista du søkte frem. (Men nye innlegg og tråder som kommer mens du gjør det slik får du jo ikke med deg - da må du lage et helt nytt søk igjen) Som sagt - det er en mulighet - men steike kjedelig og tungvindt.

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Enig,jeg liker ikke dette nye forumet. Og det er ikke fordi jeg ikke takler forandringer. Synes det meste er tungvindt her inne nå.

Veldig ofte så kommer ikke nye innlegg opp når jeg trykker på nye innlegg. Jeg må søke for å få dem opp.
    Sist endret av pippi69; 27-01-10 kl 23:39.

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Kari Se innlegg
    Enig i at det er kjedelig å ikke ha den gamle muligheten. Det er et alternativ men det er tungvindt det også. Du trykker på utvidet søk. Velger innlegg - så velger du i fanen hvor det står Finn innlegg - der kan du velge forskjellige alternativ - og så kan du sortere på dato. Den siden du da får opp - kan du kopiere http-adressen fra. Når du har gått inn i tråd og lest og svart. Så limer du bare inn den http-adressen i adressefeltet i nettleseren og dermed får du på ny opp den lista du søkte frem. (Men nye innlegg og tråder som kommer mens du gjør det slik får du jo ikke med deg - da må du lage et helt nytt søk igjen) Som sagt - det er en mulighet - men steike kjedelig og tungvindt.
    Pga din bruksanvisning her fant jeg flere innlegg jeg aldri hadde sett før. Hvordan skal man liksom finne dem eller? Det går jo ikke an å sitte å bla seg gjennom forumets forside og alle temaene der.
    Ciaò!
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    Du må nok bruke den utvidet søk-funksjonen. Det blir kanskje litt flere trykk, men den funker iallefall
    Så lenge det ikke er programert en slik funksjon til denne versjonen, er det lite jeg får gjort dessverre.

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.

Hilsen Alfa

Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38
    Synd :(
    Ciaò!
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Alfa Se innlegg
    Du må nok bruke den utvidet søk-funksjonen. Det blir kanskje litt flere trykk, men den funker iallefall
    Så lenge det ikke er programert en slik funksjon til denne versjonen, er det lite jeg får gjort dessverre.
    Du kan gi tilbakemelding til dem du kjøper programmet av,og si at dine brukere savner akkurat den funksjonen. Og be om å få den på en oppdatering.

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    Sitat Opprinnelig lagt inn av pippi69 Se innlegg
    Du kan gi tilbakemelding til dem du kjøper programmet av,og si at dine brukere savner akkurat den funksjonen. Og be om å få den på en oppdatering.
    Ja, jeg har kommet med forslag til de tidligere om at de skal lage en slik funksjon. Men flere av brukerne mener man ikke trenger det (at det er like greit med den som finnes).

Det er ikke de som har laget forumet som lager ekstrafunksjonene. Det er frivillige folk (programmerere) som selv har et forum og føler de trenger funksjonen. Noen av disse blir lagt ut til gratis nedlasting på et eget forum. Det er ikke alltid de oppgraderer arbeidet de har gjort av ulike grunner. Noen kan hende ikke lenger har bruk for det, eller at de ikke er på forumet lenger.

Sist endret av Alfa; 02-02-10 kl 18:29.

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

Hilsen Alfa

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    Her er den funksjonen. Den ble sist oppdatert i 2006.
    http://www.vbulletin.org/forum/showt...37#post1948937

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

Hilsen Alfa

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38
    Jeg for min del bryr meg ikke så mye om hva andre brukere trenger. JEG trenger det Jeg brukte det hele tiden jo. Nå orker jeg ikke innom å kikke engang, det er alt for tungvint. Før kunne jeg kikke kjapt innom, og svare på et eller to innlegg. Nå må jeg har goood tid skal jeg være her.
    Ciaò!
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    Jeg skjønner det. Men det hjelper dessverre ikke samme hvor mye dere skriver at dere savner det. Med mindre dere kan programmere det da ;)
    Men ærlig talt... om dere synes det er mye arbeid å tar mye tid med det ekstra sekundet det tar å trykke på 2-3 små innstillinger ekstra, så får dere heller tåle å gå glipp av noen innlegg... :)
    Sist endret av Alfa; 02-02-10 kl 23:49.

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

Hilsen Alfa

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Alfa Se innlegg
    Men ærlig talt... om dere synes det er mye arbeid å tar mye tid med det ekstra sekundet det tar å trykke på 2-3 små innstillinger ekstra, så får dere heller tåle å gå glipp av noen innlegg... :)
    Noen innlegg? Vi går jo glipp av mesteparten. Da jeg kom inn hit lå det 3 innlegg som jeg så. Men da jeg utvidet søket kom det jo opp en lang liste. Det sier seg selv det blir lite svar på en tråd da
    Har funnet noe som heter lagre dine søkerkriterier. Men den funker heller ikke.
    Dette hjelper jo ikke akkurat på å øke aktiviteten.
    Ciaò!
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Tornerose Se innlegg
    Har funnet noe som heter lagre dine søkerkriterier. Men den funker heller ikke.
    Å det hadde jeg glemt å si i fra om. Jeg har heller ikke fått det til å funke.

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    DA er funksjonen på plass, takk Alfa

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    ja, men ER den det? Jeg ser den ikke. Hvor er den?
    Sist endret av Alfa; 05-02-10 kl 11:48.

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

Hilsen Alfa

+ Svar på tråd
Side 1 av 4 1 2 3 ... SistSist

Lignende tråder

1. Hjelp til å velge tlf.
    av dragonfly i kategorien Telefon, data og internett
    Svar: 29
    Siste innlegg: 17-03-07, 11:34

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler