Gjett om jeg har den i det hele tatt......Men har det endret seg for dere fra i går? Da tror jeg virkelig at tyskerne er tilbake her altså!
Gjett om jeg har den i det hele tatt......Men har det endret seg for dere fra i går? Da tror jeg virkelig at tyskerne er tilbake her altså!
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Ingen endring fra i går nei. På akkurat samme viset. Valget snarveier er bare noe som kommer opp når jeg står i en tråd -. ikke når jeg står i et søkeresultat.
Samme her som hos Kari :) Men jeg elsker at jeg har den muligheten igjen,må si tusen takk en gang til![]()
Hvis jeg hadde klart å sett den selv, hadde jeg kanskje kunne få inn flere valg...Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig at noen ser og andre ikke. Jeg har jo stort sett samme nettleser som dere. Skal sjekke fra jobb i morgen også.
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
Hilsen Alfa
Men du har det alternativet som heter Snarveier? Hva får du opp når du trykker på den?
Ja, jeg har det sånn den var før for dere. Abonnerte tråder og nedover. Ingenting over.
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
Hilsen Alfa
Merkelig.
samma det hvordan og hvor muligheten dukker opp, jeg har å to "muligheter" for å si det sånn, men som Kari sier, DEN er der, og Alfa sjekk valget flere steder så skal du se du har den du ¨å![]()
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
Hilsen Alfa
Bokmerker (linker)