+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Playstation 3

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38

Playstation 3

Den såkalte beste multimediespilleren...DVD spiller, CD spiller, spillkonsoll, internett...

Ja, da har ungene vært å kjøpt seg hver sin spiller for å ha på rommet. Maya kjøpte også Eye Pet, noe som var ustyrtelig gøy i sånn ca. 3 dager, så var ho lei *grrrr* Gabriel kjøpte Indiana Jones 2 lego, og har spilt seg gjennom det spillet. Han driver visst for tiden å bygger egne spill nå. Jeg må innrømme at jeg ikke har sittet og sett ham spille det spillet engang...Jeg er sikkert verdens verste mor...Har sittet sammen med Maya da vi "klekket ut" EyePeten, en søt liten ape som hopper omkring...

Men så erdet internettbiten da....Hvordan søren skal jeg koble meg på det da??? Har kjøpt trådløs router for det måtte vi ha. Ogden idiotiske routeren har vi byttet en gang allerede. Vi faller ut og kommer inn igjen OFTE, og det enda boksen står rett ved siden av.

Men å få ungene på nett forstår jeg ikke bæra av. Har også kjøpt et tastatur som de må ha på deling.

Noen som har kommet seg på nett? De som solgte ungene spillene sa at det var så enkelt. Ja, veeeeedig
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Har ikke PS3 så jeg har ikke noe å bidra med der. Jeg ville bare skyte inn at det er vel ikke noe målestokk på hvor god mor man er om man ser på at ungene spiller TV-spill? I så fall scorer jeg rimelig dårlig på den målingen.

Det var forresten veldig lett å koble seg opp på den trådløse routeren med WII. Men, som sagt har ikke PS3 så det er vanskelig å si.

Hva er det som er problemet? Får du ikke kontakt med routeren? Får du noen feilmelding?

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38
    Hehe, det er kanskje ikke en god målestokk. Men tenkte nå mest på det å vise interesse for det ungene driver på med...

Den scannet og det kom opp en liste over nettverk. Deriblant vårt. Men det oppnås ikke kontakt nei...Men vet jo ikke om jeg velger riktig underveis i prosessen. Pinadø så mye rare navn atte...
    Ciaò!
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Har du nettverk med kode ?

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38
    Ja, det har jeg. Har laget eget passord, men har også en nettverksnøkkel som fulgte med routeren.
    Ciaò!
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Finner du nettverket som er deres - med deres navn, slik at du får valgt det? Og får du da opp beskjed om å legge inn nøkkel? Eller stanser det før det?

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38
    Jeg finner nettverket, og jeglegger inn nøkkelen. men etter det kommer det opp en masse greier jeg ikke aner noe om TCP, Proxy VVvP eller noe sånne bokstaver. Til slutt skal den søke, men da finner den ikke noe..
    Ciaò!
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Hmmmm hvis du finner navnet og du må legge inn nøkkel så skal det vel egentlig være kontakt da? Du er sikker på at det er deres eget nettverk du finner? At det ikke er naboens?

Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg prøver - jeg kan egentlig ikke noe om slikt.

+ Svar på tråd

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine