Den såkalte beste multimediespilleren...DVD spiller, CD spiller, spillkonsoll, internett...
Ja, da har ungene vært å kjøpt seg hver sin spiller for å ha på rommet. Maya kjøpte også Eye Pet, noe som var ustyrtelig gøy i sånn ca. 3 dager, så var ho lei *grrrr* Gabriel kjøpte Indiana Jones 2 lego, og har spilt seg gjennom det spillet. Han driver visst for tiden å bygger egne spill nå. Jeg må innrømme at jeg ikke har sittet og sett ham spille det spillet engang...Jeg er sikkert verdens verste mor...Har sittet sammen med Maya da vi "klekket ut" EyePeten, en søt liten ape som hopper omkring...
Men så erdet internettbiten da....Hvordan søren skal jeg koble meg på det da??? Har kjøpt trådløs router for det måtte vi ha. Ogden idiotiske routeren har vi byttet en gang allerede. Vi faller ut og kommer inn igjen OFTE, og det enda boksen står rett ved siden av.
Men å få ungene på nett forstår jeg ikke bæra av. Har også kjøpt et tastatur som de må ha på deling.
Noen som har kommet seg på nett? De som solgte ungene spillene sa at det var så enkelt. Ja, veeeeedig![]()

Svar med sitat

Bokmerker (linker)