+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Kjøttlim

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24

Kjøttlim

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle3508966.ece

I linken er det en artikkel fra aftenposten. Kjøttlim vil bli lovlig i eu,og derfor også i Norge. Så til sommeren kan biffen du kjøper være limt sammen av småkjøttstykker.

Hva synes dere om dette ?
    Sist endret av pippi69; 09-02-10 kl 16:48.

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Jeg kjenner det så at når mattilsynet er skeptisk, så blir jeg også det. Jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å kjøpe av produkter hvor det er opplyst at det er sammensatte produkter. Men nå kjøper jeg veeeldig sjelden biffstykker i utgangspunktet. Enten blir det indrefile eller så driter jeg i det.

Innmeldt
    Jul 2008
    Alder
    43
    Poengstyrke
    7
    Hvorfor jukse med maten, kan den ikke spises som den er da lar jeg vær å spise den.
    Jente 85 og gutt 00

http://www.oddene.net

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Jeg synes at det rett og slett er å jukse folk. Lurer på hvordan merkingen for slike varer blir.

"Dette er en limt biff" og "dette er en ikke limt biff"

Helt ærlig så tror jeg endel folk som ikke får med seg denne limingen,vil rett og slett bli lurt fordi de tror en biff er en biff. Noe som ikke er rart,da en biff har vært nettopp det i alle år,en biff.

Hvorfor kan de ikke bare fortsette å selge det som biffstrimler slik de har gjort hele tiden,de tar jo til og med høyere kg pris fordi kjøttet er ferdig strimlet ...

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    38
    Poengstyrke
    15
    Nei dette likte jeg ikke. Blir jo skeptisk til å spise slikt.
    Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.

+ Svar på tråd

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine