+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 26

Tråd: Respons på tråder som legges ut...

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24

Respons på tråder som legges ut...

Jeg har prøvd å legge ut en del nye tråder i de siste ukene. For å få igang litt mere aktivitet her inne.

Greit at jeg kanskje ikke greier å "treffe" alles interesseområder, men det hadde vært hyggelig om folk ga litt mere respons når man prøver å skape litt liv. Respons er en fin ting(ingen trenger invitasjon til å svare på trådene jeg lager iallefall ;) ).

Er det noen som har noen synspunkter å komme med ?

Det er også lov å starte egne tråder dersom det er noe dere har lyst å dele eller lage en liten debatt rundt :) Jeg prøver så godt jeg kan å gi respons på det meste.

Dette skulle egentlig være en egen tråd så om noen av moderatorene kan flytte dette innlegget blir jeg glad.
    Sist endret av pippi69; 19-02-10 kl 21:58.

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Mulig det er jeg som er treig - Men ut fra den mengde folk vi er her inne for tiden så er det vel egentlig relativt bra respons på de fleste trådene ( ikke alle selvsagt - men de fleste).

By the way - flytteoppdrag er gjenomført.
    Sist endret av Klara; 20-02-10 kl 00:37.

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Tja,jeg er jo som de fleste vet hjemme om dagen pga helsa. Og ser stadig at folk er innom å leser på forumet uten å legge igjen noen innlegg selv. Det kan da ikke være så mye arbeid å gi litt respons på ting ?

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Men, det er jo grei respons på de fleste tråder? Er det ikke? Sånn hvis man fokuserer på at det svares - og ikke på hvor mange som ikke svarer?

Jeg er ofte innom uten å gi svar i tråder og så kan det være at jeg svarer senere. Ikke fordi tråden ikke interesserer meg, men fordi akkurat når jeg sitter å leser så har jeg ikke noe å bidra med.

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Det er endel folk som aldri legger igjen svar i tråder. Siden jeg pleier å ha opp den siden som viser hvem som er inne og leser så ser jeg at det er endel nic innom som aldri skriver noe. Skulle ønske at flere var litt aktive, det er altid mere gøy når det er flere med å *leker* :)

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Den eneste måten er å holde relativt høy aktivitet over lang tid og være utholdene. Det vil alltid være slik at det er mange lesere innom som føler at de ikke vil, orker eller kan bidra med noe i trådene. Jeg skjønner frustrasjonen din - men det eneste som kan hjelpe er som sagt høy aktivitet over lang tid og tilførsel av nytt blod.

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Og flere som er aktive ev de "faste" brukerne jo flere nye brukere vil man greie å trekke inn. Det er alltid enklere å få folk med når man er aktiv selv(noe jeg virkelig prøver på).

Det er faktisk flere tråder jeg har startet de siste ukene hvor det ikke har vært noen respons. Greit jeg kanskje ikke fant tema som fenget, men dog

Og jeg snakker ikke til dem som pleier respondere..

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Opplever det samme, har mange 0 svar tråder ute jeg, hvor absolutt ingen gidder si et ord, så jeg har sluttet å lage tråder

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Positivitet jenter. Positivitet Det smitter. Forumet har vært i en skikkelig downperiode og de fleste er i andre livsfaser og livssituasjoner enn da vi kom inn på forumet. Noen har forsvunnet helt ut, noen har kommet inn, noen er ikke aktive i det hele tatt og noen er betydelig mindre aktive enn tidligere. Sånn er det - skal vi få liv igjen så er det kun positivitet og utholdenhet som gjelder - og et justert forventningsnivå. Da vil det ramle innom en og annen sjel fra tidligere i tillegg til en og annen ny sjel. Og slik vil kanksje aktiviteten komme opp igjen. Det eneste jeg vet at ikke hjelper er snakk om lav aktivitet og lav respons. Historisk viser det seg å bli en selvforsterkende negativ trend.

Innmeldt
    Nov 2004
    Alder
    44
    Poengstyrke
    23
    Jeg er en på og av person, og mistet vel mye av interessen da jeg opplevde det samme. Og nu er jeg en av dem som titter innom, leser og stikker ut igjen.

Noen ganger svarer jeg på tråder også :)

Mye av grunnen til at jeg ikke svarer kan være at jeg ikke bruker forumet aktivt lenger, emnet ikke interesser meg, jeg finner ikke på noe å svare eller at det svaret jeg kunne tenke meg er så langt at jeg ikke orker.

Men jeg prøver nu i allefall og være litt aktiv, og er vel ikke dumt bare det :)

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Fillerya Se innlegg

Men jeg prøver nu i allefall og være litt aktiv, og er vel ikke dumt bare det :)
    Det er ikke det nei. Jeg er der jeg også.

Innmeldt
    Jul 2008
    Alder
    43
    Poengstyrke
    7
    Jeg er innom, men har lite eller ingenting å bidra med for tiden grunnet personlige ting som skjer.
    Jente 85 og gutt 00

http://www.oddene.net

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    38
    Poengstyrke
    15
    Jeg er altfor lite innom på forumet for tiden. Ikke fordi jeg ikke vil, men rett og slett fordi jeg ikke orker. Og når jeg er innom, føler jer at jeg ikke har noe å bidra med.... Er nok litt tom for tiden. Men kommer sterkere tilbake etterhvert.
    Nå lager jeg dagbok om graviditeten min, så skal jeg prøve å skrive litt er.
    Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Ser at det kan misforstås, men var nu ikke meningen det da uansett hva du trur Kari, skulle være en smilie der, og for å si det slik - jeg var nok ikke i rette humøret den dagen på forumet

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Lise Se innlegg
    Ser at det kan misforstås, men var nu ikke meningen det da uansett hva du trur Kari, skulle være en smilie der, og for å si det slik - jeg var nok ikke i rette humøret den dagen på forumet
    Eh ... er vi i rette tråden nå? Eller kommenterer du innleget mitt i den andre tråden? Hvis ikke henger jeg ikke helt med. :forvirret:

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist

Lignende tråder

1. Abonnement på tråder
    av cinderella i kategorien Bruksanvisninger
    Svar: 2
    Siste innlegg: 15-01-07, 15:51
  2. Hva slags respons?
    av Alfa i kategorien Support og tilbakemeldinger
    Svar: 12
    Siste innlegg: 27-10-06, 08:48
  3. Julefilmer - legges de vekk?