+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultatene 16 til 26 av 26

Tråd: Respons på tråder som legges ut...

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    øh aner ikke, trur det er feil tråd ja

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28
    Jeg har vært vekke hele helgen, men prøver ellers å svare der jeg føler det passer. Synes det er supert at noen prøver å få opp aktiviteten her. Er jo et supert forum med hyggelige folk.
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Kari Se innlegg
    Positivitet jenter. Positivitet Det smitter. Forumet har vært i en skikkelig downperiode og de fleste er i andre livsfaser og livssituasjoner enn da vi kom inn på forumet. Noen har forsvunnet helt ut, noen har kommet inn, noen er ikke aktive i det hele tatt og noen er betydelig mindre aktive enn tidligere. Sånn er det - skal vi få liv igjen så er det kun positivitet og utholdenhet som gjelder - og et justert forventningsnivå. Da vil det ramle innom en og annen sjel fra tidligere i tillegg til en og annen ny sjel. Og slik vil kanksje aktiviteten komme opp igjen. Det eneste jeg vet at ikke hjelper er snakk om lav aktivitet og lav respons. Historisk viser det seg å bli en selvforsterkende negativ trend.
    Trur no den positiviteten smitte midt i nakken på en del, og ikke der en gang.

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Sitat Opprinnelig lagt inn av pippi69 Se innlegg
    Trur no den positiviteten smitte midt i nakken på en del, og ikke der en gang.
    Blir du litt kvalm av meg eller? Men seriøst - jeg tror det er det eneste som hjelper for helheten. Jeg tror ikke det hjelper å fokusere på det som er negativt. Det har vi jo sett tidligere.

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Blir du litt kvalm av meg eller? Men seriøst - jeg tror det er det eneste som hjelper for helheten. Jeg tror ikke det hjelper å fokusere på det som er negativt. Det har vi jo sett tidligere.
    Blir ganske så kvalm ja *gjeipe*. Æ trur at folk træng å få ett godt spark i ræva innimellom.

For veldig mange like å være gratispassasjera og ikke bidra med en tøddel selv. Det gjør ikke noe at de får høre det i klartekst innimellom.

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Men poenget er at vi alle er forskjellige. Det er perioder hvor vi føler at vi har mye å bidra med og perioder hvor man, av forskjellige årskaker føler at man ikke har noe særlig å bidra med. Noen føler det slik oftere enn andre. Sånn er det bare. Selvsagt hadde det vært utrolig koselig og flott om mange fler hadde bidratt - det synes jeg selvsagt. Et levende forum med mange diskusjoner og mange nye tråder når man titter innom. Men jeg tror ikke det hjelper noe særlig med en tråd som dette - i det mener jeg at jeg ikke tror det forandrer på noe som helst. Annet enn det jeg registrerer her; at flere føler at de må forklare bidragsnivået sitt. Jeg synes det skal være rom for alle former for deltakelse, enten det er å bare lese, lese mest/svare litt, svare mye/lese litt eller en eller annen annen kombinasjon.

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Godt mulig at det ikke hjelper på responsen. Men det hjelper meg at jeg får sagt noe om det.
    Og jeg greier ikke være positiv i all evighet,da jeg ikke er noe superkvinne. Jeg blir lei meg og *surkat* når jeg prøver og prøver å skape litt aktivitet med å lage nye tråder, og ser at en drøss med folk er innom i løpet av en dag, UTEN å gi noen som helst form for respons.

Det er da som med alt annet, ok man greier kanskje ikke bidra hver gang. Men alle kan bidra innimellom, og veldig ofte er det slik at man greier å bidra dersom man bestemmer seg for å gjøre det.

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Jeg skjønner hva du mener og jeg er ikke noen superoptimist selv. Det er bare det at jeg er redd det kan virke mot sin hensikt. Jeg ser også at hvis man ønsker et levende forum å lese på - så må alle som kan bidra litt. Aktivitet avler aktivitet, men selvsagt ikke i evighet hvis det er de samme som står for aktiviteteten. Men likevel synes jeg også at det skal være rom for alle slags deltakelse - det være seg alt fra det helt passive til det superaktive. Jeg ønsker meg selvsagt også at det skal være mange flere ... slik som i gamle dager ... det er bare det at gamle dager kommer aldri igjen og da må vi se på hvilke andre måter en kan få opp aktiviteten på.

Jeg ser jo at vi hele tiden får registrerte nye brukere, og en og annen sjel kommer innom å presenterer seg - uten at de blir værende. Jeg tror forumet har så mange tråder og innlegg at mange finner det de leter etter uten å måtte stille spørsmål. Kanskje vi skal slette alle gode råd som ligger her fra før.

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    40
    Jeg er litt frem og tilbake jeg da.. og svarer på de trådene som "angår" meg.. altså der hvor jeg føler at jeg har noe å bidra med :)
    Opplever forumet som veldig tregt om dagen.. laster ikke kjept nok for meg lenger.. hurtigsvar knappen er borte også.. så da tar det rett og slett for lang tid til at jeg gidder
    De siste dagene har jeg ikke kommet inn heller så da blir det bare mer kjedelig

Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38
    Syns dere er kjempeflinke som kommer på emner å diskutere. Jeg har ikke noe jeg Men svarer nå der jeg syns jeg har noe å bidra med. Har ikke mulighet til å sitte på Skravlemix på dagtid lengre, og på kveldstid er det ofte andre ting som blir prioritert. Men prøver nå å titte innom innimellom. Opplever ofte at jeg ikke kommer inn på Skravlemix på kveldene, og en dag jeg skulle snike meg inn på jobb fikk jeg database-error. Så det er ikke baaaare min skyld at jeg ikke er her
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    Positivitet jenter. Positivitet Det smitter. Forumet har vært i en skikkelig downperiode og de fleste er i andre livsfaser og livssituasjoner enn da vi kom inn på forumet. Noen har forsvunnet helt ut, noen har kommet inn, noen er ikke aktive i det hele tatt og noen er betydelig mindre aktive enn tidligere. Sånn er det - skal vi få liv igjen så er det kun positivitet og utholdenhet som gjelder - og et justert forventningsnivå. Da vil det ramle innom en og annen sjel fra tidligere i tillegg til en og annen ny sjel. Og slik vil kanksje aktiviteten komme opp igjen. Det eneste jeg vet at ikke hjelper er snakk om lav aktivitet og lav respons. Historisk viser det seg å bli en selvforsterkende negativ trend.
    FLOTT sagt, Kari !

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.

Hilsen Alfa

Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Lignende tråder

1. Abonnement på tråder
    av cinderella i kategorien Bruksanvisninger
    Svar: 2
    Siste innlegg: 15-01-07, 15:51
  2. Hva slags respons?
    av Alfa i kategorien Support og tilbakemeldinger
    Svar: 12