+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultatene 16 til 19 av 19

Tråd: Sløser du?

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Mener å ha sett oversikt over priser på mat og at dersom man handler all mat gjennom hele året i en kjede - så kom Rema ut som billigst eller en av de aller billigste kjedene. Men også der lønner det å følge med på prisene, for selv om de ikke kjører tilbud, så varierer prisene på endel ting. Jeg forsøker å holde litt følge med hva prisene er og kjøper inn litt ekstra når prisene er gode.

Når det gjelder røyk så er det vel der jeg har aller mest å hente, men jeg kjøper i allefall all røyken min billig i utlandet.

Vi har også gratis ringing mellom familiemedlemmer. Men har behold fasttelefonen, vi vurderer å kutte den ut for det koster jo flesk bare i fastpriser. Enn så lenge føler vi behov for å beholde den, men tror det vil endre seg når poden blir litt større.

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Fasttelefon har vi, men kjenner meg ikke igjen at den koster så mye da - bet 49 pr mnd for den, så har vi bredbånd gjennom den.

Mobiler har vi, men kontankort nesten alle sammen.

Mat, der har vi stor utgiftspost - og ellers er vi nok "runde" når det gjelder bestilling av klær og slikt, får å si det sånn vi handler det vi vil og har penger til det. Men anser ikke det som sløsing, da det vi handler er ting som det er behov for

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Oct 2009
    Alder
    31
    Poengstyrke
    0
    Takk. Ja, må si jeg kjøper alt for mye når jeg først er i matbutikken på hjørne. Det er bare såå lett med impulskjøp.

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28
    Sitat Opprinnelig lagt inn av tekoppen Se innlegg
    Takk. Ja, må si jeg kjøper alt for mye når jeg først er i matbutikken på hjørne. Det er bare såå lett med impulskjøp.
    Altfor lett.
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine