+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Hvem skal betale dette ?

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24

Hvem skal betale dette ?

Hvem skal betale det dersom du ikke tåler silikonen du har fått plassert inne i kroppen din, og trenger ny kirurgi for å få den fjernet ?

Synes denne problemstillingen er litt spennende, særlig etter å ha lest denne artikkelen i Aftenposten.

http://www.aftenposten.no/helse/article3533645.ece

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28
    Oij, den var litt vanskelig. Sannelig om jeg vet, men jeg får da noen tanker..

Implantasjonen må de betale selv, det samme med evt. brystløft eller brystreduksjon..Men hvis noe går galt, og kan være en fare for kvinnen - bør de vel kanskje få hjelp på lik linje med andre..

Hmm, må tenke litt.
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Det er slik det funker i dag. Dersom jeg får satt inn silikon så jeg får bh str 85 GG, og så får fysiske plager pga dette. Da betaler helsevesnet at jeg får fjernet dette.

Men nå er det en lege som har nektet en kvinne dette. han mener hun skal gå tilbake til privatklinikken og få silikonen fjernet der. Dersom hun har råd til å betale 30 000 for store pupper så kan hun også betale fjerning av silikonen er argumentet. Pluss at disse som skal fjerne silikon eller trenger hjelp etter denne typen skjønnhetskirurgi tar opp plassen til mange andre syke mennesker. Og dermed øker sykehuskøene her i landet.

Så nå diskuteres det følgende, skal de som betaler for slike skjønnhetsoperasjoner som ikke er nødvendige, være nødt til å også tegne en forsikring som dekker andre inngrep dersom det blir nødvendig senere ? Først da vil de få innblikk i hva en slik operasjon egentlig koster.

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Hvem har skrevet dette da?
    av Klara i kategorien Gjett hvem
    Svar: 19
    Siste innlegg: 07-11-06, 21:18
  2. Hvem er dette
    av Klara i kategorien Gjett hvem
    Svar: 28
    Siste innlegg: 05-11-06, 22:24
  3. 13 år -hvordan skal dette feires?
    av Randisol i kategorien Selskaper