Har dere planene klare for påsken i år ?
Vi skal til canariøyene og ha sydenpåske for første gang, vi gleder oss fryktelig mye :)
Har dere planene klare for påsken i år ?
Vi skal til canariøyene og ha sydenpåske for første gang, vi gleder oss fryktelig mye :)
Å som jeg misunner deg den - vi skal til tana som vanlig
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Kanariøyene høres deilig ut! Vi skal til svigerfar en tur, og så på fjellet. Gleder meg til skikkelig hyttepåske, med lange skiturer og øl på verandaen.![]()
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Vi skal til min barndomsøye og tømme huset fordi vi har solgt mitt barndomshjem nå. Det blir vel ikke særlig til påske. Men vi drar til London før påske og blir der i 5 netter. Så litt ferie blir det nå på oss. Ungene blir sendt til øya for å være sammen med min niese (Gabriels gudmor).
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Høtta.![]()
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Vi skal kose oss hjemme.
Så flinke dere er til å tenke langt fremover!!
I min "lille og til tider veldig frustrerende verden" finnes ikke store påskeplaner enda...tror jeg ihvertfall!
-Tone-
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
Vi skal feire påske heime. Blir været fint tar vi noen dagsturer på ski. Ellers så syns jeg der er godt å bare være heime og nyte fridagene.
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
I år tror jeg bare vi skal slappe av hjemme.
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Bokmerker (linker)