+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Den nye loven ang prostitusjon

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24

Den nye loven ang prostitusjon

Da den nye loven ang at det er forbudt å kjøpe sex skapte mange debatter da den ble innført.

Hva synes dere om håndhevelsen av denne loven nå i etterkant ?

jeg synes den funker helt supert, da jeg stadig kan lese om horekunder som blir tatt av politiet, og de får saftige boter som må svi endel. Iallefall synes jeg at 9000kr er en rimelig kraftig bot. Noen steder er den enda høyere.

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Jeg må innrømme at jeg ikke helt har fått med meg så fryktelig mange som har blitt tatt. Bare mer sporadisk dann og vann. Jeg er helt klart for loven og skulle gjerne sett flere tatt. Men - noen er bedre enn ingen. ... og når jeg tenker meg om, selv om jeg ikke har fått med meg at de har blitt tatt så betyr det jo ikke at det er få.

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28
    Har du en link til den nye loven? Det slo meg plutselig at jeg ikke kjenner så godt til den.
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Har ikke link, men den er veldig klar. Det er ikke lov å kjøpe seksuelletjenester av noen, uansett alder. Men det er ikke ulovlig å selge seksuelletjenester.

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Prostitusjon
    av Klara i kategorien Generell debatt
    Svar: 6
    Siste innlegg: 16-05-07, 11:59

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg