+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Bær i fryseren? Lag smoothie!

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28

Bær i fryseren? Lag smoothie!

Vi har fremdeles noen frosne bær igjen i fryseren, og da i hovedsak bjørnebær og blåbær.

Av dette lager vi en smoothie hver dag til frokost, bestående av banan, vanilje yoghurt, eplejuice og bær.

Utrolig godt å starte dagen med, og veldig sunt og.

Flere gode oppskrifter finner du her.

smoothie.jpg
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Vi er ikke så fryktelig glad i smoothie her i huset. Men - poden laget en i sommer som var ganske grei. Da var det bare banan, bringebær, appelsinsaft og is. Blir vel egentlig ikke samme svungen over det som skikkelige oppskrifter. Kanskje jeg skulle forsøke med litt yoghurt oppi også.

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28
    Jeg er veldig glad i å bruke yoghurt i den.

I dag lagde vi av skogsbær (frossen blanding fra butikken), vanilje youghurt, banan, solbærgele (for å få den litt søtere, hjemmelaget. Kan og bruke litt honning), isbiter og eplejuice. NAM :)
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Det er vel dette med syrligheten som gjør at vi ikke har vært så begeistret. Vi liker det søtt og godt både poden og jeg. Så gode søte og ikke syrlig tips mottas med takk. Vi har massevis av blåbær og villbringebær i fryseren.

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Har ingen voldsomt søte oppskrifter, siden jeg og Prinsen liker det friskt og syrlig.

Akkurat nå sitter vi med en søt smoothie fordi vi har laget den på restene av vaniljesausen jeg laget i går og blåbær. Ikke noe annet, ble som hjemmelaget is. Nam nam
    Sist endret av pippi69; 01-03-10 kl 19:52.

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Lager å smoothie, frosne bær, vanilje yoghurt, juice - knall godt, erstatter lunsjen med dette, sunt og mettende

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Lager ofte smoothie uten å bruke youghurt. Da bruker jeg kun bær, juice og havregryn. Kjempegodt det også :)

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Smoothie
    av cammie i kategorien Barnemat
    Svar: 6
    Siste innlegg: 03-06-04, 09:38

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan poste nye tråder
  • Du kan poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg