Min eldste står til konfirmasjon om akkurat 2 måneder, og jeg merker nå at tankene samler seg mer og mer rundt forberedelser osv. Hun vil gjerne lage invitasjonene selv, så vi har vært på Panduro og shoppet til den store gullemedalje, men pga reising, skoleprøver osv. har vi ikke fått satt oss ned med de enda. Jeg er for tiden sykemeldt halv tid, og idag har jeg derfor bestemt meg for at jeg skal begynne med invitasjoneneMEN jeg trenger noen innspill til en liten detalj; gudstjenesten begynner kl. 10, og de er ca. 15 konfirmanter i den gruppen - så jeg ser for meg at gudstjenesten kanskje varer ca. 2 timer?? Hvilket klokkeslett skal jeg sette for å komme til lokalet?? Kl. 13 - kl. 14?? Hva tror dere, skravlemixere??
Tusen takk for svar!
![]()

MEN jeg trenger noen innspill til en liten detalj; gudstjenesten begynner kl. 10, og de er ca. 15 konfirmanter i den gruppen - så jeg ser for meg at gudstjenesten kanskje varer ca. 2 timer?? Hvilket klokkeslett skal jeg sette for å komme til lokalet?? Kl. 13 - kl. 14?? Hva tror dere, skravlemixere??
Tusen takk for svar!
Endelig tilbake
Carpe Diem
Svar med sitat
og 

og Sara 12
Hilsen Alfa
Mannen min er fra Iran, og vi skal derfor ha litt typisk iransk feiring, der man ber inn både familie og venner, og alle blir bedt til middagen. Jeg hørte litt mer rundt og det viser seg at når man ber alle til middag, skriver man visst kun når gudstjenesten er, også tar man imot etter det. Har mange som hjelper til, så da er det jo greit

Bokmerker (linker)