Jeg aner ikke om jeg er på nytt eller gammelt forum, jeg får ikke logget inn der hvor det står nytt forum, jeg ender her. Jeg får ikke om nye innlegg lengre og jeg blir plutselig kastet ut..
Hmm, dette var ikke bra.
Jeg aner ikke om jeg er på nytt eller gammelt forum, jeg får ikke logget inn der hvor det står nytt forum, jeg ender her. Jeg får ikke om nye innlegg lengre og jeg blir plutselig kastet ut..
Hmm, dette var ikke bra.
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Det finnes bare et forum, så det du er på er det som er :) Logger du inn på vanlig måte oppe i hjørnet?
Evt kan du prøve å logge inn på forsiden. www.barnemix.no Da skal du bli automatisk logget inn i forumet.
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Jeg får svare på innlegg, og så blir jeg kastet ut. jeg får ikke logget på via ny side, da kommer det opp at bruker er ukjent. Jeg får ikke spurt etter nytt passord (begynte å lure på om det var feil), for mailadresse er ukjent. Men jeg får jo mail på samme adresse..
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Sjekk om det hjalp nå. Mona Cecilie hadde samme problemet med brukeren sin, og da hjalp det jeg gjorde nå.
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
Hilsen Alfa
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
Jeg får ikke logget på via hovedsiden
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
Det var veldig rart. Og du skriver riktig brukernavn og passord... ingen capslock?
Du trykker på den "grønne låsen" etter at du har skrevet bruker og passord på hovedsiden?
Sist endret av Alfa; 14-05-10 kl 13:51.
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
Hilsen Alfa
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
Og svarer jeg på innlegg, blir jeg kastet ut.![]()
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
Bokmerker (linker)