Jeg har en iPhone 4, men har foreløbig kun to apps. Og det er facebook og Skype. Vet mange jeg har lyst på, men har visst ikke helt skjønt hvordan jeg skal finne de. Må kanskje bruke litt tid på å sette meg inn i dette..
Jeg har en iPhone 4, men har foreløbig kun to apps. Og det er facebook og Skype. Vet mange jeg har lyst på, men har visst ikke helt skjønt hvordan jeg skal finne de. Må kanskje bruke litt tid på å sette meg inn i dette..
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Det finnes et valg på telefonen (et bilde liksom) som du åpner og velger kategori, så laster du de ned via telefonen.
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Jeg har kjempe lyst på Iphone. Ha hørt at jeg bør vente på den neste som kommer??
Hva koster det ca. i mnd?
:) Ha en fin dag :)
Har ikke og vil ikke ha =)
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Den neste har visst flere og bedre funksjoner. Jeg har kjøpt via Chess. Betalte 2900,- (for den med mest lagringsplass) tror jeg det var, og betaler 149,- pr mnd i tillegg til abonnementet i ett år.
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
Hilsen Alfa
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
Hilsen Alfa
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
Ok :)
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
Hilsen Alfa
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
Jeg har ikke... kunne egentlig godt tenkt meg å hatt en... men det får bli en stund til....
Bokmerker (linker)