+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Hundemat

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23

Hundemat

Dere som har hund, hva slags for bruker dere?

Vi har hele tiden brukt Labb, bytter på mellom kylling og lam. Både vi og bikkja er veldig fornøyd. Hun blir litt matlei innimellom, men vi bytter også på å væte foret og gi det helt tørt. Det fungerer greit.

Nå har jeg imidlertid vært buzzador for en hundematkampanje (dvs testet ut et nytt for). Det heter Friskies 2 in 1. Det liker iallefall hunden vår veldig godt!!! Flere som har prøvd det?

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.

Hilsen Alfa

Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album

Innmeldt
    Jul 2008
    Alder
    43
    Poengstyrke
    7
    Vi har prøvd Friskies og gitt det både tørt og bløtet og hundene var veldig glade i det.

Tervtispen vår går på Doggyfor(svensk hundemat) og blandingstispen vår hun spiser Appetitt.
    Jente 85 og gutt 00

http://www.oddene.net

Innmeldt
    Mar 2004
    Alder
    37
    Poengstyrke
    10
    Vi forer med Josera Agilo tørrfor og Vom hundepølse. Sivert kan være sart i magen, men dette foret fungerer bra for han.

Vi var også buzzador for dette Friskies foret, og synes ikke det var noe særlig. Sivert spiste litt av det, men om det ble liggende igjen i skåla størknet det og ble ekkelt :( Merket også at han fikk mye mer avføring. Helt tydelig at det er mye fyllstoff i dette foret.

(bæsjedetaljer følger)

Vom er jo høyverdi for og "alt" brukes, det samme for Agilo foret. Han er jo en stor hund, så jeg hadde forventet mye bæsj, men det er kun små tørre kuler (kan sammenlignes med mengden som kommer ut av en katt) Når han fikk Friskiesforet var det MYE mer, og det var skikkelig bæsj...(

Jeg holder meg helt klart til dyrere for. Dvs det er dyrere der og da, men er mye drøyere i bruk.
    Dings
    Kine (Mars 00)
    Stian (November 01)
    Morten :g5: (September 07)

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Dings Se innlegg
    Vi forer med Josera Agilo tørrfor og Vom hundepølse. Sivert kan være sart i magen, men dette foret fungerer bra for han.

Vi var også buzzador for dette Friskies foret, og synes ikke det var noe særlig. Sivert spiste litt av det, men om det ble liggende igjen i skåla størknet det og ble ekkelt :( Merket også at han fikk mye mer avføring. Helt tydelig at det er mye fyllstoff i dette foret.

(bæsjedetaljer følger)

Vom er jo høyverdi for og "alt" brukes, det samme for Agilo foret. Han er jo en stor hund, så jeg hadde forventet mye bæsj, men det er kun små tørre kuler (kan sammenlignes med mengden som kommer ut av en katt) Når han fikk Friskiesforet var det MYE mer, og det var skikkelig bæsj...(

Jeg holder meg helt klart til dyrere for. Dvs det er dyrere der og da, men er mye drøyere i bruk.
    Det første har jeg ikke hørt om før. Hvor får du kjøpt det da, og hva koster det? Jeg merket ikke noe forskjell på avføringen til Casi med labb og Friskies-foret, men hun har mye hele tiden. (2 ganger om dagen og en del hver gang).

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.

Hilsen Alfa

Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album

Innmeldt
    Mar 2004
    Alder
    37
    Poengstyrke
    10
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Alfa Se innlegg
    Det første har jeg ikke hørt om før. Hvor får du kjøpt det da, og hva koster det? Jeg merket ikke noe forskjell på avføringen til Casi med labb og Friskies-foret, men hun har mye hele tiden. (2 ganger om dagen og en del hver gang).
    Josera foret har de på dyrebutikken like borti veien her :) Det er de samme som driver nettbutikken Nettdyret.no Se her for forhandlerliste. Evnt selger de det på nettbutikken, med gratis frakt. Koster 398 for 15 kg i nettbutikken. Dette varer vel en md for Sivert når han får Vom i tillegg.
    Dings
    Kine (Mars 00)
    Stian (November 01)
    Morten :g5: (September 07)

Innmeldt
    Jul 2008
    Alder
    43
    Poengstyrke
    7
    Vi bruker også polarfor i tillegg, det er store frosne hundemat blokker(20 kg) som jeg deler opp i kilostykker og tiner og fordelere over flere dager, oppbevares i kjøleskap etter tining.

Våre bæsjer en gang om dagen og ikke store mengder bæsj fra noen av dem.
    Jente 85 og gutt 00

http://www.oddene.net

+ Svar på tråd

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine