+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultatene 16 til 24 av 24

Tråd: Augusta prøver på en lillebor/lille søster til andrea og sverre

Innmeldt
    Nov 2006
    Poengstyrke
    6
    Lykke til begge to.
    :011gy: :007t:

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Sitat Opprinnelig lagt inn av FjellGeita_86 Se innlegg
    Nå skal jeg bare vente til jeg får ny fastlege, så skal jeg hoppe ut idet. Kan være enklere når jeg nå får en NORSK kvinnelig lege. Har tidligere hatt en mann som sluttet og så en Dansk vikar som kler seg som en "hore". Unnskyld utrykket men hun er tynn som en spiker og har p seg trange lærbokser og korte t-shorter med en kort bolero i skinn... Høye hæler. Synes ikke leger skal kle seg sånn jeg. Hadde hun ikke bare vært vikar, hadde jeg nok sagt i fra.

Men kan jeg spørre deg om noe?
    Jeg har lest og hørt at vi kvinner blir "rare" når vi tar hormonkurer. Har du merket noe til dette?
    Unnskyld, jeg greier ikke sitte på ordene mine nå ... men hva i alle dager har klærne til legen å si for jobben hun gjør som lege?

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Må bare ønske deg lykke til i prøvingen Augusta. Håper mannen blir klar for jobben og at oppdraget sitter i boks uten overtid. Gosh, den ble jo nesten teit av meg.

Innmeldt
    Apr 2008
    Alder
    25
    Poengstyrke
    5
    åsen mann kler seg har ikke noe og si for min del.. har hatt en norsk kvinnelig lege og for og si det sånn aldri f*** mer om jeg skal ha det ho kler seg normalt og ser normal ut men gud takke bedre for att jeg er kvitt henne tregere kvinne meneske skal du jaggu leite lenge etter... og der sporet jeg av igjen hehe.. Men nå har jeg en mannlig lege.. og han er helt fantastisk og norsk.. har hatt en fantastisk kvinnlig lege og for mange år siden og hu var ikke norsk og kledde seg litt rart men utrolig herlig dame.. så ikke sku folk på klærne.. vis du ser meg på gata hadde du aldri trodd att jeg har den jobben jeg har... sorry dette blei bare rot. hehe

og til det du spurte om.. jeg merker ikke noe til att jeg er "rar" hehe men self noen reagerer mer en andre.. da tenker jeg på hormoner gråte le osv.. skriver mer i morgen orker ikke og tenk mer i kveld.. natta
    Vi har vært prøvere siden spet 05.. Blei gravide des 05.. Mistet feb 06.. Er engla mamma til en gutt og jente født 1 mai 2010

Innmeldt
    Apr 2008
    Alder
    25
    Poengstyrke
    5
    hehe likte den jeg.. kansje litt rar jeg ja hehe
    Vi har vært prøvere siden spet 05.. Blei gravide des 05.. Mistet feb 06.. Er engla mamma til en gutt og jente født 1 mai 2010

Innmeldt
    Oct 2010
    Alder
    26
    Poengstyrke
    2
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Kari Se innlegg
    Unnskyld, jeg greier ikke sitte på ordene mine nå ... men hva i alle dager har klærne til legen å si for jobben hun gjør som lege?
    Hehehe klærenen har vel egentlig ikke noe å si.
    Men jeg har hengt meg veldig opp i dem, og det er mitt aller første inntrykk av legen.
    Hun er ikke så flink heller. Hun skulle sende inn mine papirer til videre undersøkelser, men hadde ikke gjort det etter å ha purret på henne 4 ganger. Til slutt var jeg lei og snakket med mamma, som tok det for meg. To dager etter fikk jeg brev fra sykehuset. Så to dager tok det noen denne danske legen brukte 2 måneder på.
    Hun har problemet med å lyttet til sine pasienter og legger konklusjoner som ikke henger på gjerdet til kunden. Jeg har også den oppfatningen at er du ikke norsk bør du prøve å forstå og gjøre deg forstått i det landet du velger å jobbe. Hun har en form for gammel dansk og spørr du hva hun mener snerrer hun enda mer vanskelig dansk. Hehehe men det er sikkert slik hun bare er, sikkert ikke noe hun kan noe for.

Beklager at jeg bare nevnte klærene i første innlegg. Skulle tatt med resten også.
    Godt du stilte spørsmål ved det Kari

Innmeldt
    Apr 2008
    Alder
    25
    Poengstyrke
    5
    her kommer en oppdatering.. hehe har valgt og ikke si noe.. men da jeg skreiv jeg ventet på tr så ventet jeg og ventet og tenkte nei shit heller tar en test for og sjekke att den er negativ for og ta primolut (tab som setter i gang tr) jeg tissa på testen det kom opp den kontrol strekken også kom det opp en svak strek til kan si det sånn jeg fikk litt sjokk.. alt i alt blei det 6 tester der to av de stod det gravid på.. før jeg skjønte att herregud vi er :gravid har vært på tre ul og fått bekreftet att det bare er 1 der inne denen gangen og att alt ser fint ut.. nå er jeg 13+5 i dag og termin er i midten av juli =) klem

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    Gratulerer så mye!!! Det var moro

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.

Hilsen Alfa

Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    33
    Poengstyrke
    21
    Så gøy da!!!! Gratulerer!!!!!

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Lignende tråder