Disse kaketoppene på bryllupskakene - finnes det kun disse "treige" konfimantfigurene på markedet? Det må da være noen sprekere kaketopper en det...eller?
Disse kaketoppene på bryllupskakene - finnes det kun disse "treige" konfimantfigurene på markedet? Det må da være noen sprekere kaketopper en det...eller?
husker ikke helt men vet det finnes..
borte på kontantagro/agros eller hva det nå heter borte ved siden av fretex -på mariero har de noen..
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
Jernia har en kul en. (ihvertfall de med kjøkken avd.)
Koz fra Sanne, sannemannen og trollgutta (Lars 2 og Tobias 6.)
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
:cry: Fant linken til Konfektspesialisten jeg... Så nå må jeg til Oslo.... De har jo såååå mye godis der da! Pluss konfekt til svigermor som har dia! :green:
Koz fra Sanne, sannemannen og trollgutta (Lars 2 og Tobias 6.)
Spør Rannei når hun er tilbake... Hun får jo tak i det meste!!!
De hadde forøvrig en kjempeflott bryllupskake!
-Tone-
Vi hadde en nydelig porselensfigur oppå kaken vår. De har dem på Glassmagasinet tror jeg det var. Serien heter hvertfall "Circle of love" og består av mange fine figurer til alle anledninger.
Mer kan du se her: http://atozee.com/collectibles/circl...ve/index.shtml
Vi bestilte vår fra England, men har som sagt sett dem enten på Kvadrat, eller i Stavanger. Husker ikke helt hvilken butikk det var. Atle mener det var i Vigesdal i Langgata på Sandnes.
Den var fin! :)
Blogg: http://turvid.blogspot.com/
Der var det mye fint Dings, takk skal du ha!
Så de har slike ting på glassmagasinene også altså?
Sol: Ja, men de er jo litt større enn de vanige kaketoppene. Slik så den ut oppå kaka vår:
![]()
Nydelig kake Dings, og figuren var bare lekker den også!!! Noe sånt kunne jeg også tenkt meg.
En ting til: Marsipanen så så hvit ut? Er den tilsatt hvitfarge eller er det kanskje ikke marsipan i det hele tatt?
Kan finne pynt til kaken på forskjellige butikker, vi kjøpte også på en glassbutikk.
4 barnsmamma
Da må nok jeg ta meg en tur innom glassmagasinet på mandag ja. Takk for tipset - jeg hadde aldri funnet på å lete etter kaketopp der.
Bokmerker (linker)