Nei for en tenker kun på at det skal hete kaketopp og ikke pynt:)Opprinnelig lagt inn av sol
Nei for en tenker kun på at det skal hete kaketopp og ikke pynt:)Opprinnelig lagt inn av sol
4 barnsmamma
Nydelig Dings! Flott kaketopp og vakker kake. Mmmm, fikk lyst på en bit, jeg ;o)Opprinnelig lagt inn av Dings
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Jeg er ikke helt sikker på hva som dekket kaken, lurer på om det er det de kaller for "sugar paste" En slags sukker-eggehvite-galantin deig. Vi bestilte iallefall kaken fra Gjestalveien konditori. Like ved Warehouse på Sandnes.
:p02:
Jeg har ei vanninde som selger Cacas og der fant jeg den kaketoppen som jeg skal bruke i mitt bryllup til sommeren ihvertfall
http://webshop.cacas.no/xx059FHGFGCE...GEGMGDGPGEGFDN
Tenkte selv å bruke denne
http://webshop.cacas.no/large/115-102.jpg
sjekk www.cacas.no....der er det masse stilig...
Vet ikke hvor mye de viser på hjemmesidene, men du kan jo itilfelle bestille katalogen ;)
MAYA - Mamma til Marchel (mai 2000)
Freedoms just another word for nothing left to loose...
Ja den synes jeg var riktig morsom. Noe sånn ville jeg også ha hatt hvis jeg skulle gifte meg nu.Opprinnelig lagt inn av Birgit
Er sååååå lenge siden jeg giftet meg, aner ikke en gang hvordan kaken så ut, men tror vi hadde en helt vanlig sånn kjedelig kakepynt.
Opprinnelig lagt inn av Birgit
Den var kjempestilig - det synes jeg også at denne var - skulle jeg ha giftet meg er det vel disse som ville ha passet best ja :25:
Vi måtte hatt en omvendt figur - mannen som fanget damen..
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Jeg syns cacas sine topper er pene, men 5-700,- for en kaketopp er for dyrt!!! Det er det ikke verd syns jeg.....
Det var den jeg så på oxo...... he he...... kjempe artig denOpprinnelig lagt inn av Klara
Hilsen Camilla, Mamman til Robin (13.08.00) og Kevin (13.10.06)
Bokmerker (linker)