+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: min sønns navn

Innmeldt
    May 2002
    Poengstyrke
    0
    Sønnen min heter Leon, det har han gjort siden før jeg ble gravid... :wink: Hadde lyst på Maximillian til mellomnavn, men fant i siste liten ut at det navnet stammer fra en kjent, fransk bøddel! ikke så koslig akkurat. Synes Leon er et sterkt navn, trenger ikke flere. Synes ingen guttenavn er så fint som Leon, desverre begynner fler og fler å kalle barna sine det. Finnes bare en av mitt barn, trenger et spesielt navn. Det styggeste navnet jeg har hørt på et barn, er Kjell Anton... Hver sin smak da, greit det så lenge ungen ikke blir mobba! Ha en god dag!

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    34
    Poengstyrke
    0
    Leon var et fint og spesielt navn ja. Det styggeste navnet jeg vet er Kåre Bjarne, han kaller seg selv bare for Bjarne nå.

Innmeldt
    May 2002
    Poengstyrke
    0
    Oj, det navnet var jo helt j....! Hver sin smak, men har man et veldig spesielt stygt navn legger jo folk merke til det! Trodde ikke noen kalte ungene sine sånt!

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Her i finnmark hører man mye rart når det gjelder navn, slik som dette: Mikkel Jon, Mathis Per, Jon Per osv......Kautokeino som har disse navnen, de skal vel være den andre veien, men det er så mange som har samme navn at de har vært nødt til å snu litt på dem.

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Dec 2002
    Poengstyrke
    0
    Jeg synes også det er fint med uvanlige navn. Min sønn heter Nathaniel og det valgte vi fordi han er så spesiell og da synes ikke vi att det skal finnes fire som heter det samme som ham i barnehagen, og så er det jo også ett veldig fint navn...
    Er veldig mange stygge navn men jeg tror man forendrer mening om det da man møter en kjempesøt Kåre. Da er plutselig ikke navnet Kåre sååå ille?!
    mor til gullungen 1 år og ett frø i magen, 16 uker

Innmeldt
    Aug 2002
    Poengstyrke
    10
    Jeg vet om ei dame som heter Hjørmhild. Det må være helt pyton å hete det. "Hjørmhild, ligger å ruller seg i jørma.. (søla)" :(
    ekornmor og Iver 4

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Hallo Emmy, velkommen hit til oss, kos med nye "fjes" her inne...

:P :P

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. frykter for sin sønns liv..
    av syllan i kategorien Media
    Svar: 11
    Siste innlegg: 12-01-07, 10:00

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar