ifølge gammel skikk skal jo brud og brudgom ikke sove sammen natten før bryllupet. Blir dette praktisert - må jeg altså sparke Kjetil ut natten før bryllupet? Hehehe, da må han nok sove hjemme hos moren :green:
ifølge gammel skikk skal jo brud og brudgom ikke sove sammen natten før bryllupet. Blir dette praktisert - må jeg altså sparke Kjetil ut natten før bryllupet? Hehehe, da må han nok sove hjemme hos moren :green:
Vi var sammen....
Klem fra t.
Har en liten solstråle født i mai 2002.
Hehe, jeg og cammiemannen sov sammen i allefall.
Men når jeg var forlover for en venninne i sommer så sov hun hos oss, og hun ville nok sovet hjemme hos sin mor hvis hun hadde levd.
Der så ikke han kjolen på forhånd heller (den hang hos oss), mens jeg og cammiemannen valgte ut min sammen. Så hun er kanskje litt gammeldags mens vi var litt for "gjøre-det-på-vår-måte" ;)
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Kjetil har heller ikke sett kjolen og kommer ikke til å gjøre det før vi kommer til kirken. Kjolen skal lagres i butikken til svigermor og så leverer jeg den til frisøren 2-3 dager før bryllupet. Jeg skal både sminke og stelle håret mitt der, så det blir jo til at jeg kler meg om der også.Opprinnelig lagt inn av cammie
Vi tok bilder før kirken, så han var jo nødt til å se meg ;)
Klem fra t.
Har en liten solstråle født i mai 2002.
Jeg ville også ha vært for meg selv natta før bryllupet. Litt stas det da, og få savne mannen litt?
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
For å lage minst mulig oppstyr for ungene, da de var med hele dagen, var vi sammen lengst mulig i "normale" omgivelser.....
Denne "regelen" er ikke så mye brukt lengre, det var mest i de dager man ikke hadde bodd sammen i ørti år tidligere...![]()
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
Jeg har vært gjennom dette to ganger og begge gangene sov vi ikke sammen natta før den store dagen![]()
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Så lenge man bor sammen før man gifter seg, er det vel vanligst å bo sammen den siste natten også, tror jeg.
Blogg: http://turvid.blogspot.com/
Vi også.Opprinnelig lagt inn av Torunn
Nennemor, Storesøster f. juli -99, Storebror f. mars -02 og Lillebror f. oktober -04
Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Jeg tror vi kommer til å være sammen. Jeg er sikker på at jeg ikke greier å være alene den natta, med all spenningen osv. Men vi får se, det kan jo hende jeg har ombestemt meg mange ganger til det skjer :green:
Jeg blir å sove hos svigermor, hos forloveren min eller på hotell den natten. Litt gammeldags sånn sett. ;) Kjolen min blir han heller ikke å få se, den skal jeg nemlig få sendt direkte til svigermor. :green: (Han får jo vite prisen da siden jeg må sette inn betalinga på hans konto og la det bli trekt derfra... :oops: Han har Visa kort, ikke jeg.
Koz fra Sanne, sannemannen og trollgutta (Lars 2 og Tobias 6.)
Jeg sov hos foreldrene mine jeg, og Trond hos sin mor...
Bubble:03: mor til
Mads-91, Marte-93 og Frida-03
vi sov sammen, det ble så mye styr, for mannen min hadde sønnen sin her , og om han skulle sovet hos foreldrene sine -med gutten sin ville det blitt liten plass, for der var huset fult av gjester..
ingen så min kjole før i kirka.. hadde jo tegna den selv, og var nervøs om noen ville synes den var "rar".
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
Bokmerker (linker)