jeg ble designer, noe som passer min kreative side... :green:
jeg ble designer, noe som passer min kreative side... :green:
mamma til 3 store barn,
Hege 27 ,gift m/Øyvind
Erlend 23, Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7:
Mormor til storebror Mathias 3 år
og lille Emma:carriage:
The Peasant -- You may have spent your past life as a peasant. You struggled to earn money and at times had to beg for food.
:o Dette akn da ikke ha vært MEG?? Jeg som erSÅ glad i livets goder...
- sol
Me to :green:Opprinnelig lagt inn av Lise
The Politician -- You may have spent your past life as a leader and fighting for the rights of others.
The inventor! Stemmer bra det. :) Jeg har jobbet med forskning og utvikling.
Nennemor, Storesøster f. juli -99, Storebror f. mars -02 og Lillebror f. oktober -04
Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
he he , denne har jeg vist ikke prøvd før..
Your Past Life:
The Model -- You may have spent your past life as a model. You spent many of your days modeling for clothing stores
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
Hei:05:
Dette fikk jeg som svar
The Inventor -- You may have spent your past life as an inventor or designer.
Kan kanskje stemme , vet ikke ..
Men jeg har hatt 2 opplevelser som gjør at jeg tror på tidligere liv..
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Dette fikk jeg:
The Psychic -- You may have spent your past life helping others to predict future events in their lives
Dette fikk jeg:
Your Past Life: The Bull Fighter -- You may have spent your past life as a professional bull fighter. You risked your life to entertain large crowds of adoring fans.
Sist endret av Siv; 21-05-05 kl 19:54.
Først Pilgrim og så cowboy..![]()
Klem fra Elisa :mc8:
:v13: 9 år :v13: 7 år
3 år
hmmh...Your Past Life:
The Healer -- You may have spent your past life as a spiritual healer. You had the power to heal others with your teachings and magnetic personality.
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
1. gang: The Fisherman -- You may have spent your past life as a fisherman. You love the sport of fishing and spend most of your free time relaxing with your pole in the water.
Kanskje jeg drukna? Derfor jeg hater havet og sjølivets "gleder"? :40:
2. gang: The Poet -- You may have spent your past life as a poet. You were an admired scholar with a gift for creating beautifully flowing verse.
Hva døde jeg av da, mon tro? Noen som kastet tomater på meg fordi jeg proklamerte dem så dårlig, og en dag var det noen som kastet en stein i hodet på meg?
3. gang: (Jeg gir meg ikke så lett) The Doctor -- You may have spent your past life as a doctor, healing the wounds and ailments of people in your community.
Lett, da døde jeg nok av en smittsom sykdom! :03:
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
The Artist -- You may have spent your past life painting great works of art. You gained much social status because of your artistic nature.
The Beauty Queen -- You may have spent your past life as a beauty queen. You liked to keep yourself in great shape and always found time to look good.
:25: dette var jo artig da...![]()
The Outdoorsman -- You may have spent your past life farming, hunting and fishing.
:)
11 :) 8 1/2 år :) 3 1/2år :spo2:
http://www.barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=8021
Your Past Life:
The Dancer -- You may have spent your past life as a dancer. You spent many hours practicing and teaching others the art of dance.
:) Kanskje derfor folk sier jeg har så grasiøse bevegelser. He he
Thank heaven for photos, so we can have the gift of reliving time that goes by too fast.
http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gifMissy & snuppa 7 år.http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gif
The Artist -- You may have spent your past life painting great works of art. You gained much social status because of your artistic nature.
Jaja...jeg har forsåvidt vært "kunstnerisk" siden jeg var liten da :08:
Helene
![]()
Bokmerker (linker)