Er det noen som sitter med en god vaffeloppskrift? Jeg syns alltid mine vafler blir noe seige i konsistensen.
- sol
Er det noen som sitter med en god vaffeloppskrift? Jeg syns alltid mine vafler blir noe seige i konsistensen.
- sol
Jeg synes "min" er god: http://barnemix.no/Matsiden/vafler.php#vafler2
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Hehe, ja det må jeg gjøre. Nei, da får jeg vel diske opp med noe annet enn seige vaffler. Jeg er en racer på ostekake nemlig
- sol
takk for oppskriften Anne Lise. Skal prøve disse på mandag - da har Hedda bursdagOpprinnelig lagt inn av Anne Lise
- sol
Vi får finne en kveld/lørdag som passer for oss alle. Her er det åpentOpprinnelig lagt inn av Tove
GLEDER meg til å treffe dere :hjerte:
- sol
Vaffel oppskrift trengte jeg og. Mine blir heller ikke gode, iallefall ikke slik som mors vafler. :roll:
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Min tante sa en gang til meg: Lise, du trenger ikke steke vafler når vi kommer på besøk....... :green:
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
:green:Opprinnelig lagt inn av Lise
Jeg har ingen oppskrift, men slumper i vei og det blir som regel godt. Ett triks er å være raus med eggene og så må det være noe surt oppi, altså surmelk eller rømme. Hvis du liker sprø vafler, sånne med sprø overflate får du det ved å ha litt vann eller kremfløte oppi. En liten dæsj kardemomme hører med og så blir de lettere å steke hvis du har litt smør i røra.
Nennemor, Storesøster f. juli -99, Storebror f. mars -02 og Lillebror f. oktober -04
Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Nennemor; Du høres nesten ut som min mor når hun snakker om sine vafler - og de er iallefall veldig gode![]()
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Her finner du min oppskrift http://barnemix.no/Matsiden/vafler.php
Bokmerker (linker)