Vi skal gifte oss neste år sommer dere vet, men jeg er usikker på når... Skal man gifte seg på sommern, eller tidlig høst? Elsker høstens farver... Takk for deres svar.:)
Vi skal gifte oss neste år sommer dere vet, men jeg er usikker på når... Skal man gifte seg på sommern, eller tidlig høst? Elsker høstens farver... Takk for deres svar.:)
Koz fra Sanne, sannemannen og trollgutta (Lars 2 og Tobias 6.)
Hvis du liker høstens farger så ville jeg valgt høsten og hatt det som tema for bryllupet.
Men hvis du vil ha sjø og sand ;) som tema så ville jeg valgt sommeren![]()
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Hadde vintereventyr vi... Lille julaften...
Men tidlig vår, med all blomstringen eller sen høst, med dens farger er også fint !!
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
Jeg ville valgt min favoritt årstidMin er forøvrig sommeren ;)
Helene
![]()
vi tok august fordi...
i november når vi hadde jubieum ville vært for risikabelt siden jeg hadde termin da, og det passet godt med ferien vår, og gjestenes!
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
Vi giftet oss i september. Brukte høstfarger i buketten min og "tok igjen" fargene på bordet (pynt & blomster)
Var kjempeheldige med været....så høsten kan anbefales!!
-Tone-
Kan jeg skrive under på !!! Det var kjempefint !! :rosa:Opprinnelig lagt inn av Tone
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
Jeg ville valgt det jeg hadde likt best. Som da i ditt tilfelle høres ut som høsten
Selv liker jeg best Mai som bryllupsmåned, det kommer av at det er vår og så pene farger.
HVis du liker høsten og dens farger ville jeg nok ha valgt det. Selv har jeg valgt vårbryllup - nettopp fordi Kjetil og jeg er veldig glad i den årstiden.
(på forsiden står det at sol har skrevet et innlegg idag men ikke i det siste innlegget i tråden ?)
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
har hørt at datoen 07.07.07 skal være populær.
lett for mannen å huske
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
kanskje æ må gifte mæi den datoen,samboeren min har jo bursdag da.......
Bokmerker (linker)