Er det væske der, tror jeg de vil prøve med nesespray først. Det gjorde de iallefall med storebror først. Og da det ikke gikk, ble det operasjon.Opprinnelig lagt inn av Nutta
Nå får vi først se om Emil har væske i ørene da ;)
Er det væske der, tror jeg de vil prøve med nesespray først. Det gjorde de iallefall med storebror først. Og da det ikke gikk, ble det operasjon.Opprinnelig lagt inn av Nutta
Nå får vi først se om Emil har væske i ørene da ;)
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Ja, selvfølgelig. Ble bare litt nysgjerrig på hva man gjør med sånt jeg :oops:
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Nå har vi vært hos legen, og han kunne ikke se noe galt på trommehinnen til Emil.
Men, det var en annen sak - og jeg husker ikke helt hvordan han forklarte det. det var noe med måten det skulle reagere når han lyste mot trommehinnen, og det gjorde det ikke hos Emil. Derfor syntes han det var best at en speialist så på han, slik at vi kunne få en grundigere undersøkelse - og et bedre svar.
Syntes det var veldig godt at han tok det alvorligt.
Så nå får vi bare smøre oss med tålmodighet, og vente på en innkallelse :-?
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Får håpe det ikke er noe alvorlig da. Godt legen tok det alvorlig og videresendte dere til spesialist,så får dere kommet til bunns i om det er noe eller ikke.
Krysser fingre og håper på det beste. ;)
:j4: Annette :smilie_girl_244:
Veronika 10 år :smilie_girl_275:
5-års kontrollen skal de på "i god tid før de fyller 5" sa helsesøster til meg. Emil var 4,5 år.[/quote:c9285b725e]Opprinnelig lagt inn av turvid
Finnes ikke her...her er det 4-års kontroll, men som regel har de så mye å gjøre at barna nesten er blitt 5 før de kommer på kontroll likevel :roll:
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Får håpe det ikke er noe alvorlig da Poopsi.
Og ang disse kontrollene så er det stor forskjell. Der vi bodde før hadde de ikke 4 årskontroll, for den kontrollen de skulle ha egnet seg ikke før barna var 4,5-5 år. Det var en form for testing i forhold til hvor modne de er for skolestart. Men her vi bor nå er det kontroll hvert år til skolen begynner.
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Så har vi endelig vært hos en øre-,nese- og hals-spesialist - og det var ikke noe galt. Iallefall ikke væske i mellomøret.
Skal på sykehuset for å ta en spesiell hørseltest på onsdag, men jeg tror ikke den vil vise nedsatt hørsel. Men nå får vi ta alt de anbefaler, og så heller være sikker på at alt er ok.
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
Det var jo fint at det ikke viste noe galtÅ nå så er han vel blitt så flink til å snakke også.
Han har nok bare samle opp ;)
Mamma til guttaboys ~ 01 - 03 - 05 ~
Så fint at de ikke fant noe galt!![]()
Blogg: http://turvid.blogspot.com/
Flott at det blir tatt på alvor og at dere får en skikkelig test.![]()
Nennemor, Storesøster f. juli -99, Storebror f. mars -02 og Lillebror f. oktober -04
Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Godt at alt var bra da.![]()
:j4: Annette :smilie_girl_244:
Veronika 10 år :smilie_girl_275:
Bokmerker (linker)