+ Svar på tråd
Side 3 av 3 FørstFørst 1 2 3
Viser resultatene 31 til 42 av 42

Tråd: Sjokoladepålegg

Innmeldt
    Dec 2002
    Alder
    36
    Poengstyrke
    14
    Har ikke sett dette innlegget jeg heller, så jeg svarer jeg også

Her ble det stopp på sjokoladepålegg i skapet fordi hvis vi har det så vil Martin ha det hver dag, på alle brødskiver. Han er også slik at han helst skal ha syltetøy på alle brødskiver, så mor "glemmer" innimellom og kjøpe det også ;)

En gang iblandt får han jo selvsagt sjokoladepålegg han også. Men synes ikke de skal ha sjokolade og syltetøy hver dag liksom. Noe annet må de også få i seg ;)

Selv liker jeg ikke sjokoladepålegg på skivene lengre, det blir for søtt. Da liker jeg bedre Hapå, som også Christopher heller vil ha. Men er like sjelden vi har det som sjokolade i skapet da

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    20
    Ingen av mine liker sjokopålegg, men mor gjør det !!!!!!!!! *cammiesmilie*

Klem fra Rannei

gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09

Innmeldt
    Feb 2003
    Alder
    43
    Poengstyrke
    12
    Høres veldig kjent ut Anette! :gris:
    Nennemor, Storesøster f. juli -99, Storebror f. mars -02 og Lillebror f. oktober -04

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
    gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    Min sønn har gått over til syltetøy på skivene, siden Sjokellaen er forsvunnet.., og kun Tom og Jerry syltetøy, for han vil ikke ha hele bær.., men ha har altså ikke hatt hull i tennene enda..

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    Dec 2002
    Alder
    36
    Poengstyrke
    14
    Noen har bedre tenner enn andre også, så han er vel en av de heldige da Tove ;)

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    20
    Sitat Opprinnelig lagt inn av cyberia
    Noen har bedre tenner enn andre også, så han er vel en av de heldige da Tove ;)
    Huff, ja - zap har ingen hull han !!!!!!!!!!! - men jeg derimot........ :cry:

Klem fra Rannei

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    ja heldigvis har ungene sterke tenner, Thomas har heller ikke hatt hull.

Innmeldt
    Nov 2003
    Alder
    44
    Poengstyrke
    0
    Sitat Opprinnelig lagt inn av cammie
    Når jeg var lita (tror nesten det var før nugattiens tid...), så ville jeg gjerne ha sjokoladepålegg, men jeg syntes det var så "sterkt". Bestilte alltid derfor brødskive med sjokoladepålegg med smør over og under
    Åååå det spiste jeg og... nøyde meg med ett tykt lag smør jeg da... Nå kan jeg ikke fordra det. Nugatti er det bare Mads som spiser, for Marte er jo allergisk for nøtter... ;)
    Bubble:03: mor til
    Mads-91, Marte-93 og Frida-03

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    41
    Poengstyrke
    28
    Her spiser Marius nugatti på brødskiva. Har vært den eneste måten å få i ham mat om morgenen på,-helt til vi fikk ny micro. Nå skal han ha "micro-mat" Det er da brødskive med smør og brunost som blir kjørt noen runder (les; sekunder) i micro'n slik at osten smelter litt,-og det er faktisk godt!!

Men dette med nugatti/ sjokoladepålegg....det er jo bedre å få i ungene en skive enn ikke mat i det hele tatt,-men det går jo ann å begrense mengden litt...

-Tone-

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    20
    Og micro-mat er da "oppfunnet " av onkel zap... ;)

Går mye av det her og, ja...

Klem fra Rannei

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Tone
    Her spiser Marius nugatti på brødskiva. Har vært den eneste måten å få i ham mat om morgenen på,-helt til vi fikk ny micro. Nå skal han ha "micro-mat" Det er da brødskive med smør og brunost som blir kjørt noen runder (les; sekunder) i micro'n slik at osten smelter litt,-og det er faktisk godt!!

Men dette med nugatti/ sjokoladepålegg....det er jo bedre å få i ungene en skive enn ikke mat i det hele tatt,-men det går jo ann å begrense mengden litt...
    Akkurat det mener jeg og, dessuten er det jo et melkeprodukt i tillegg, så bare usunt er det jo ikke..

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    15
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Tove
    [quote:97ba21d4ed="Tone"]Her spiser Marius nugatti på brødskiva. Har vært den eneste måten å få i ham mat om morgenen på,-helt til vi fikk ny micro. Nå skal han ha "micro-mat" Det er da brødskive med smør og brunost som blir kjørt noen runder (les; sekunder) i micro'n slik at osten smelter litt,-og det er faktisk godt!!

Akkurat det mener jeg og, dessuten er det jo et melkeprodukt i tillegg, så bare usunt er det jo ikke..[/quote:97ba21d4ed]

Men så er det store mengder sukker i da. Og hvis ungene vet at hvis de får sjokoladepålegg dersom de "nekter" å spise annen mat, så gjør de det.
    :j4: Annette :smilie_girl_244:
    Veronika 10 år :smilie_girl_275:

+ Svar på tråd
Side 3 av 3 FørstFørst 1 2 3

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan poste nye tråder
  • Du kan poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine