Se her du Lisemor; her er det til og med en video om åssen du renser krabbe :green:
http://www.vg.no/matogdrikke/matguiden/index.hbs?o=1107
Se her du Lisemor; her er det til og med en video om åssen du renser krabbe :green:
http://www.vg.no/matogdrikke/matguiden/index.hbs?o=1107
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Skrike?? :what: :what: :what: fysj for noen sadister dere er :what:Opprinnelig lagt inn av cammie
Koke levende :what: daaakkar krabber :cry:
Skrike?? :what: :what: :what: fysj for noen sadister dere er :what:Opprinnelig lagt inn av AnneM
Koke levende :what: daaakkar krabber :cry:[/quote:d1d145e85c]
:lol:
Hvis du vet åssen du skal få tatt livet av krabber uten å koke dem, så kom med det!!! Mulig å la dem ligge på land til de "drukner" men det er nok værre. De fleste er jo selvfølgelig så greie at de ikke putter krabba oppi før vannet koker - da er døden rett rundt hjørnet... :turkis:
cammie
Kevingullet juni-03
Har ikke så mye greie på krabbe jeg da.. ;) men er det ikke noen som spiser(liker) det du kaller paven Tove?????Jeg tenker sikkert på innmaten.. :-?
:roll:
Ha en fin sommer:05:
Innmaten er det en del som spiser, men paven er giftig - det er "mavesekken" til krabba...Opprinnelig lagt inn av Krista
cammie
Kevingullet juni-03
Supert - du er en skatt duOpprinnelig lagt inn av cammie
![]()
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
JA; dette skal jo bli gøy, grøsse... :green:
:lol:
cammie
Kevingullet juni-03
[quote:31e4bfe946]Innmaten er det en del som spiser, men paven er giftig - det er "mavesekken" til krabba...
[/quote:31e4bfe946]
Ok..holder meg vekke fra den da, hvis jeg skal ete krabbe en gang ;)
Ha en fin sommer:05:
Er visst bare klørne jeg har fått - han påstår man ikke spiser kroppen?? Er ikke mat der, stemmer det?
Det er litt mat i kroppen også, men har hørt om flere som ikke spiser det. Og klørne er jo lixom det som er best.Opprinnelig lagt inn av Lise
Forresten så kan det med mat i kroppen variere - husker fra jeg var litta og vi satt mye krabbegarn at når kvelden kom og krabbene var kokt og skulle åpnes så var noen "tomme"...
cammie
Kevingullet juni-03
Mye god mat i kroppen på høsten!! Og ho-krabbene har rogn!Opprinnelig lagt inn av Lise
Blogg: http://turvid.blogspot.com/
Det er veldig mye mat i kroppen, iallefall nå på høsten. Du finner faktisk også en del hvitt kjøtt inne i kroppen, likt kjøttet i klørne. Selv spiser jeg bare det hvite krabbekjøttet. Det andre blir for guffent for meg.Opprinnelig lagt inn av Lise
Bokmerker (linker)