+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 21

Tråd: Hmm

Innmeldt
    Feb 2004
    Poengstyrke
    0
    Ja så lurer jeg. Jeg vet jeg har født for ikke lenge siden. Det kan være kluss med syklusen min og ditto, men mensen har kommet. Nå er jeg altså 6 dager over tiden øyeblikkelig (siden det er så sent på dagen) og jeg har enda ikke fått mensen. Humøret tilsier nytt svangerskap, men med alle hormonene er det jo ikke sikkert. Men en liten tanke på at jeg kan være gravid har jeg jo. Spennende å se. Men venter og venter før jeg tar testen. Først var jeg sint for at jeg fikk en mistanke, men nå vil jeg gjerne ha. Hadde tenkt å ha to år mellom tassene, men tar gjerne en ny en nå. Selv om svangerskapet var tungt å vannskelig. Men kommer ikke til å stresse med noe om jeg ikke er gravid nå da. Men jeg melder meg her inne for det jeg. Håper jo at det er en liten spire der inne, men på den annen side savner jeg kroppen min. Vannskelig dette her. :green:
    Ung Frue

28.11.03 Ole-Einar

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    41
    Poengstyrke
    28
    Ta en test og finn ut om "det er noe der" eller ikke. Er jo ikke helt sikkert at mensen har kommet helt " i tur" igjen da....-og den kommer jo ikke hvis du tenker på det til stadighet ;)

Hvis du er gravid håper jeg at du ikke får et vanskelig sv skap denne gangen, da!![/u]

-Tone-

Innmeldt
    Oct 2003
    Poengstyrke
    9
    Det tok 9 mnd før jeg fikk mensen etter å ha fått Sofie... :roll:

Innmeldt
    Feb 2004
    Poengstyrke
    0
    Heldig du Stine. Men jeg sliter med amminga og derfor kom mensen 5 uker etter fødselen. Og jeg som så så frem til å slippe den ennå en stund. ;((
    Ung Frue

28.11.03 Ole-Einar

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Har du hatt mens etter at du fødte? Jeg fikk ikke mensen igjen før det var gått 11 måneder da jeg fødte sist. Med førstemann tok det 9 mnd.

Innmeldt
    Oct 2003
    Poengstyrke
    9
    ta en test da vel? slitsomt med to så tette da, men jeg hadde ikke sett så mørkt på det om det bare skjedde nei... :roll: Men jeg skjønner deg godt at du vil "ha igjen" kroppen din ja. Den tanken dukket opp hos meg ofte å ja. Men du har fortsatt menge år igjen med kroppen din alene da :gris: Savner litt å gå gravid jeg...

Innmeldt
    Dec 2002
    Alder
    36
    Poengstyrke
    14
    Begynner selv å savne det her også... men det er kanskje fordi jeg "henger" så mye her inne med dere som snakker så masse om de søøøte små
    Jeg ville ha tatt en test om jeg var så usikker som det virker som du er nå. Alltid kjekt å være på den sikre siden liksom. Lykke til uansett om du er det eller ikke

Innmeldt
    Oct 2003
    Alder
    31
    Poengstyrke
    23
    jeg synes òg du skal ta en test, det er greiest å vite.. kanskje man henger seg opp i å være gravid, mener ikke deg UNG FRUE, men tenker på meg selv.. jeg trodde som sagt også det pga blødninger/smerter i magen, og jeg "følte" meg gravid..

håper vi kan være til hjelp for deg :lol:

mara

Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`

Innmeldt
    Feb 2004
    Poengstyrke
    0
    Fikk ammeprobl og klarte ikke å fullamme (sykeh. feil) derfor fikk jeg mensen så fort igjen. Var til og med hos lege og han kontaktet sykehuset og det var MENSEN. Jeg skulle liksom nyte tiden uten, men kroppen sa nei til det. :cry: Så jeg fikk det bekreftet. Derfor er jeg sikker. En uke på overtid i dag. Så nå håper jeg at det er en til selv om den heller ikke var planlagt. Planlegging har alltid slått feil her i huset. Rart det der. Men derfor er jeg sikker på at blødningen var mensen. Også bare 5 uker etter fødselen. Det var ikke lett med den overgangen.

Nå er jeg redd for å få negativ test da :oops: Har liksom vendt meg til tanken på en til

Jeg får bare krysse fingre og mane meg opp. Har ikke mensen meldt seg innen 1/3 så blir det en gynekolog. Tør ikke presset om abort fra leger og jeg vet at gynekologen min ikke kommer til å presse. Utspekulert jeg? :lol: Neida bare kalkulerende :lol: :lol:
    Ung Frue

28.11.03 Ole-Einar

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Hmm, må smile litt også jeg Ung Frue. Sambisen min fikk nemlig ikke komme i nærheten av meg der nede på flere måneder etter første fødsel :roll:

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    39
    Poengstyrke
    13
    Etter at jeg fødte fikk jeg også mensen ganske fort tilbake, og tiden etterpå var den veldig uregelmessig. Jeg hadde mange perioder hvor jeg var "redd" jeg var blitt gravid igjen.
    Jeg ville tatt en test om jeg var deg Ung Frue, bare for å være på den sikre siden. Det er jo ikke sikkert at det er noe allikevel. ;)

Helene

Innmeldt
    Oct 2003
    Alder
    31
    Poengstyrke
    23
    er det ikke bedre å få negativ test hjemme, enn hos gynokologen???
    skjønner tankegangen din, men det må være tøft å få to så tett! men kjnner flere som har gjort det, og de mener det er bra :rosa:

mara

Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`

Innmeldt
    Feb 2004
    Poengstyrke
    0
    Grunn til gynekolog er at jeg ikke har hatt 6-ukers kontrollen. Drev å flytta og hadde ingen lege her. Så vil jeg da bare bekrefte at alt er normalt. Men skulle det vise seg at mensen ikke kom tilbake er det bedre han oppdager at jeg er gravid enn den nye fastlegen min. Er litt redd for å få all verdens motgang om det så skulle være nemlig. Så gynekologen er først og fremst ikke for å stadfeste noen graviditet, men se at alt er normalt. Men kan flere ting gjøres samtidig så gjør vi det :lol: Da blir det ultralyd der og da også nemlig. :oops:
    Ung Frue

28.11.03 Ole-Einar

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    39
    Poengstyrke
    13
    Sitat Opprinnelig lagt inn av mara
    skjønner tankegangen din, men det må være tøft å få to så tett!
    Det er faktisk ikke så tøft som mange skulle tro. Mine to eldste er født 22.04.94 og 02.08.95 (16 mnd. mellom), og jeg synes faktisk det var bedre å få to bleieunger så tett, for da sluttet de med alt samtidig også ;) De kan også være en god støtte for hverandre opp gjennom årene, jeg ser det på guttene mine nå...

Helene

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    39
    Poengstyrke
    13
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Ung Frue
    Grunn til gynekolog er at jeg ikke har hatt 6-ukers kontrollen. Drev å flytta og hadde ingen lege her. Så vil jeg da bare bekrefte at alt er normalt. Men skulle det vise seg at mensen ikke kom tilbake er det bedre han oppdager at jeg er gravid enn den nye fastlegen min. Er litt redd for å få all verdens motgang om det så skulle være nemlig. Så gynekologen er først og fremst ikke for å stadfeste noen graviditet, men se at alt er normalt. Men kan flere ting gjøres samtidig så gjør vi det Da blir det ultralyd der og da også nemlig.
    Gå til gynekologen du, det blir jo både tid- og pengebesparende Dessuten er det tryggere enn fastlegen som du sier ;)

Helene

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine