Hvordan går det Ung Frue? Har du fått sjekket om du er gravid eller ikke enda ?
Hvordan går det Ung Frue? Har du fått sjekket om du er gravid eller ikke enda ?
Jeg lurer også på hvordan det har gått???![]()
Nope. ORker ikke tenke videre. Gikk så bra med amminga frem til i går. Masse på flaske. Åååååååååå :cry: Så jeg har nok hatt litt annet å tenke på. Jaja.
Ung Frue
28.11.03 Ole-Einar
Så spennende, tenk om du er gravid.
Jeg har selv panikk for å bli gravid nå, så her der det dobbelt opp med sikkerhet. :gris:
4 barnsmamma
Sitter her og leser gjennom "gamle" innlegg, d ajeg fant dette.
Nå ble jeg også nyskjerrig. Hvordan går det UNG FRUE??? Funnet ut av noe???
Jeg har ikke fått mensen enda, og det er kjempeherlig syns jeg. Joachim er 6 mnd nå, så kanskje den kommer tilbake nå som han får mindre pupp og mer fast føde.
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Den ankom i forrigegårs. Så lite ut og jeg var litt usikker. I går var det en smule mer og i dag normalt. Ja om jeg ikke blør i hjel skal jeg ikke klage. Egentlig glad til at det ikke var noe annet. Men er litt bekymret for at jeg plutselig fikk mage. Det blir nok en gynekolog time når vi drar nedover til Tønsberg. Trøste og bære, tenk om det er noe galt :cry: Hoven i magen og fingre og ben og det lyder ikke bra. Men jeg har ikke no tillit her og den første timen jeg kunne fått var 25/2. Vel vi drar 26 og da tar jeg mandagen antagelig. Greit nok, da blir det jo en 6-ukers kontroll også da. Siden vi flyttet ble det jo ikke no av den da :cry:
Ung Frue
28.11.03 Ole-Einar
Bokmerker (linker)