+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 26

Tråd: Hvordan reagerte du?

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    31
    Poengstyrke
    11
    Jeg fikk lyst til å høre hvordan deres reaksjoner var når dere oppdaget at dere var gravid!

Jeg var ganske sikker på at jeg var gravid med begge.

Vegar: jeg fikk menssmerter, men ikke mensen, hadde ømme pupper og...ehhh....husker ikke :lol:
    Men jeg tok testen for da var jeg sikker på at jeg var gravid å det var to blå streker med en gang.
    Jeg ble så glad at jeg begynte å grine :green: Da hadde vi prøvd i 11 mnd å jeg er SÅ utålmodig :nose:
    Når Thomas kom fra jobb stod jeg i døra å klarte ikke la være å glise, så han skjønte med en gang hva det var. Da fikk jeg en STOR klem :kiss25:

Nicolay: husker jeg ikke :oops: jeg hadde ikke noen spesielle "symtomer" bortsett fra at mensen var borte, så jeg tok test etter en uke. Jeg var strålende fornøyd, det vet jeg, men jeg klarer ikke å huske den dagen :roll:

Mamma til guttaboys ~ 01 - 03 - 05 ~

http://sollar.net

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    10
    Vi hadde prøvd i et par måneder, men vi var ikke hysteriske. Det skjedde viss det skjedde liksom.
    Skulle fått mensen om lørdagen, og på tirsdagen kom jeg på at jeg ikke hadde fått den :roll: Jeg hadde jobbet overtid og mannen min kom å hentet meg, vi begynte å snakke om at jeg kunne være gravid. Ble ganske gira, så vi kjørte til et kveldsåpent apotek og kjøpte et par tester. Reiste hjem og tok testen. Ble kjempeglad!!
    Begge to ringte våre mødre og fortalte nyheten samme kveld. Dette var noe som var veldig stort for oss begge, og som vi ville dele med mamma :rosa:

Gleder meg til neste gang, men da skal jeg prøve å holde det litt mer hemmelig
    Klem fra t.
    Har en liten solstråle født i mai 2002.

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    15
    Mensen var forsinket..igjen,så jeg tenkte ikke at det var noe spesielt. Så begynte jeg å bli veldig tørst og fikk vondt i magen. Gikk til legen som sa jeg hadde nyrebekkenbetennelse og fikk kur for det. Etter et par uker var jeg bra,men fortsatt tørst,og begynte å bli fortere sliten. Mensen hadde fortsatt ikke kommet(Veldig uregelmessig var den da),og et par av jentene på jobben begynte å spørre om jeg var gravid,for jeg hadde en spesiell glød sa de. Nei sa jeg,og tenkte ikke mer på det. Helt til jeg en ukes tid senere,brått fikk et kvalmeanfall på jobben. Da lo de jeg jobbet sammen med,og anbefalte sterkt at jeg burde ta en test. Og siste dag før sommerferien vår begynte så tok jeg den. Når jeg var alene. Husker at når jeg så resultatet at hjertet banket vilt,og det var veldig vanskelig å sitte rolig. Tenkte at, Utrolig,jeg skal bli mamma og gråt en liten skvett av glede. Ringte samboeren min og fortalte nyheten. Og han var vel litt sjokkert,men viste tydelig glede når det verste sjokket hadde lagt seg.
    Koste oss litt med nyheten alene,og etter et par dager dro vi til foreldrene våre med nyheten. Mamma,pappa og søstern min ble veldig glade. Desverre var det ikke samme entusiasme hos svigerfar,men det ga jeg en lang meter i.
    Og første dag etter ferien fortalte vi det på jobben,til stor jubel. Visstnok. :lol: Og ny diskusjon,da om hvilket kjønn det ville bli. :green:
    Veronika var ikke planlagt,men veldig velkommen.
    :j4: Annette :smilie_girl_244:
    Veronika 10 år :smilie_girl_275:

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    31
    Poengstyrke
    11
    Thomas ville ikke fortelle til noen om Vegar han, så han var SÅ irritert når jeg fortalte familien min :roll:

Men når jeg gikk med Nicolay så fortalte han alle med en gang, tror faktisk det første han gjorde var å ringe mora si, men da var det jeg som ville holde det hemmelig en stund :nose:

Nestemann blir nok ikke avslørt like fort nei ;)

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    15
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Sunshine*
    Thomas ville ikke fortelle til noen om Vegar han, så han var SÅ irritert når jeg fortalte familien min :roll:

Men når jeg gikk med Nicolay så fortalte han alle med en gang, tror faktisk det første han gjorde var å ringe mora si, men da var det jeg som ville holde det hemmelig en stund :nose:

Nestemann blir nok ikke avslørt like fort nei ;)
    Bare til oss?? :lol: :green:

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    31
    Poengstyrke
    11
    :green: lov å håpe, husk nå at jeg har jo familie her å da :lol:

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Malene, Kristin, Terese - vondt i pupper og mage. Med Kristin så kjente jeg en kul i magen hver gang jeg satt på en spesiell måte.

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    15
    :green: lov å håpe, husk nå at jeg har jo familie her å da :lol:
    Har pm jeg. :green:

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    15
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Lise
    Malene, Kristin, Terese - vondt i pupper og mage. Med Kristin så kjente jeg en kul i magen hver gang jeg satt på en spesiell måte.
    Så du har kule unger da? :green:

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    31
    Poengstyrke
    11
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Annette
    [quote:c270dd8e73="Sunshine*"]:green: lov å håpe, husk nå at jeg har jo familie her å da :lol:
    Har pm jeg. :green:[/quote:c270dd8e73]
    jammen jeg har fortsatt spiralen inne :nose: men jeg klarer nok neppe å holde tett her inne uansett :lol:

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    15
    [quote:8678e5e7a2="Annette"][quote:8678e5e7a2="Sunshine*"]:green: lov å håpe, husk nå at jeg har jo familie her å da :lol:
    Har pm jeg. :green:[/quote:8678e5e7a2]
    jammen jeg har fortsatt spiralen inne :nose: men jeg klarer nok neppe å holde tett her inne uansett :lol:[/quote:8678e5e7a2]

Så ta den ut da,kvinne! :green:

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    31
    Poengstyrke
    11

Så ta den ut da,kvinne! :green:
    :nose: ok da :green:
    vi skal nok prøve å vente til Nicolay er 2 år. Så vil jeg at Vegar skal være helt bleiefri først. Det går greit med 2 bleieunger, men blir nok litt mye med tre.
    Han var veldig flink til å gå på do men nå har det vist snudd litt, er ikke like gøy med doen :-? Men det er vel kanskje ikke hast heller.

Men det var ikke det det var snakk om :green:
    Vi har vært enige om å få ungene ganske tett på hverandre, men Thomas var litt itvil for litt siden å da ble jeg veldig skuffa.
    Men så kommer han plutselig å spør hva jenta skal hete når ho blir født :rosa: :lol:

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    15
    :green: Men hvis det blir gutt neste gang også da?? Skal dere bare fortsette til dere får en jente da? Og ende opp med et helt fotball lag av gutter. :green: :gris:

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    31
    Poengstyrke
    11
    :green: Men hvis det blir gutt neste gang også da?? Skal dere bare fortsette til dere får en jente da? Og ende opp med et helt fotball lag av gutter. :green: :gris:
    :lol: nei, tvilsomt. Men vi har lyst på mange unger så en vet jo aldri. Det kan godt komme jente neste gang, men fortsatt vil vi ha flere unger ;)

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    15
    Skjønner deg godt jeg. Har lyst på flere barn selv. ;((

Så sett igang,vi trenger befolkningsvekst i Norge vettu. :green: