+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultatene 16 til 24 av 24

Tråd: Tanntrollet kommer i natt

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    42
    Poengstyrke
    18
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Torunn
    Grattis, hvordan gikk det i dag ? Fortsatt like kry ?
    Tror han hadde glemt hele greia i dag jeg. Og jeg hadde det så travelt på morran at jeg glemte det helt. Så hvis ikke pappa har vist han pengene, så ligger de der ennå :roll: Skal hente han i parken nå, og da skal jeg spørre om han har sett etter

In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28
    Hvordan gikk det?

Etterlyste han pengene?
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    42
    Poengstyrke
    18
    Han hadde ikke glemt det nei :green: Hadde vist det frem i parken, og han hadde fått 5 penger i glasset, 1-2-3-4-5 fingre (blitt så ivrig etter å telle på fingrene de siste dagene ). Han fikk 6 penger da, men pytt.
    Så pappa hadde husket det, og det ble mor glad for. Han er som regel litt for distre innimellom han far i huset skjønner dere.
    Og som ikke det var nok, så var det han og Mia sin tur til å få pakker i julekalenderen i parken i dag. Så nå har jeg tre fornøyde unger som alle har fått åpnet pakker på skolen og i parken. Og Maren var heldig og fikk en fin krokodillebamse av han som leverte den nye vogna hennes

In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost

Innmeldt
    Feb 2003
    Alder
    42
    Poengstyrke
    10
    Koselig å høre

Gratulerer med tannfellingen...

Jeg har en som ikke har fortenner, kun to i midten nede som er halveis oppe...og han har store vanskeligheter med å snakke for tiden..og snakker som en foss gjør han :green:
    Ha en fin sommer:05:

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    18
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Nutta
    For i dag har Atle mistet sin første tann, 5 år og 5 måneder gammel.
    Grattis!

:tooth:

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    42
    Poengstyrke
    18
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Krista
    Koselig å høre

Jeg har en som ikke har fortenner, kun to i midten nede som er halveis oppe...og han har store vanskeligheter med å snakke for tiden..og snakker som en foss gjør han :green:
    Ja, da er Morgan tidlig ute. Det blir ganske rart en stund ja når tennene er borte, og noen er verre en andre. En gutt i klassen til Stian burde gått rundt med Klinex når han snakke med folk :lol: Det sprutet ut av munn hans.

Innmeldt
    Feb 2003
    Alder
    42
    Poengstyrke
    10
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Nutta
    [quote:cd34517c64="Krista"]Koselig å høre

Ja, da er Morgan tidlig ute. Det blir ganske rart en stund ja når tennene er borte, og noen er verre en andre. En gutt i klassen til Stian burde gått rundt med Klinex når han snakke med folk :lol: Det sprutet ut av munn hans.[/quote:cd34517c64]

:lol: Ja,det gjør det her også....så han må holde seg langt borte når jeg baker :green:
    Ha en fin sommer:05:

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    18
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Krista
    [quote:bd6c2ed5af="Nutta"][quote:bd6c2ed5af="Krista"]Koselig å høre

Ja, da er Morgan tidlig ute. Det blir ganske rart en stund ja når tennene er borte, og noen er verre en andre. En gutt i klassen til Stian burde gått rundt med Klinex når han snakke med folk :lol: Det sprutet ut av munn hans.[/quote:bd6c2ed5af]

:lol: Ja,det gjør det her også....så han må holde seg langt borte når jeg baker :green:[/quote:bd6c2ed5af]
    Ikke lett å være uten tenner... :lol:

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    Mye rart gjester er inne og leser på :)

Tannfeen må forresten være drittlei av huset vårt nå, for tida så har han vært her flere ganger de siste månedene. Ungene mister jo stadig en tann nå.

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.

Hilsen Alfa

Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine