Light kan aldri bli det samme som the real thing, og selv om coca cola light har en skikkelig "namma" reklame (Coca-Cola-Light-Break) så er Pepsi Max min light-favoritt.
Light kan aldri bli det samme som the real thing, og selv om coca cola light har en skikkelig "namma" reklame (Coca-Cola-Light-Break) så er Pepsi Max min light-favoritt.
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Du har jo ikke skrevet opp
light lemon jo....
Jeg er egentlig ikke "hyper glad" i cola jeg da, men drikker det.Vanlig cola light er IKKE godt, men kjøpte meg 1/2 l med cola light lemon bare for å prøve og den var faktisk ikke så aller verst...KALD!
-Tone-
Pepsi max helt klart. Men det startet jo med coca cola light, så gikk jeg over til tab xtra. Men etter at jeg fikk smaken på pepsi max, synes jeg ikke de andre er like gode. Vanlig cola synes jeg ikke noe om :x
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Ikke noe light nei![]()
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
;) Stemte cola light jeg. Begynte med tab x-tra, gikk deretter over til pepsi max, og endte opp på cola light... Egentlig liker jeg smaken på alle, men synes at pepsi max "bruser" litt vel mye..
Bubble:03: mor til
Mads-91, Marte-93 og Frida-03
pepsi max, men jeg har kutta ut brusen :lol:
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
Cola Light for meg.
Har egentlig holdt meg mest til Cola, men så var det de kiloene jeg ville bli kvitt.... Nå er det fremdeles Cola Light og happy for minus 10-12 kilo.![]()
Blogg: http://turvid.blogspot.com/
Light er tabu her i huset....av to grunner. For det første så smaker det pyton :-? , og det andre, jeg tror ikke light produkter er så veldig bra for oss som ikke har diabetes.
Helene
![]()
Det er bare en vane! Og så er det helt greit å ikke ha pels på tennene, som man får av sukkerbrus. ;)Opprinnelig lagt inn av Helene_31
Blogg: http://turvid.blogspot.com/
Cola Light selvfølgelig. Er ikke så glad i flaskebrusen, den er ikke god. Men en kald cola light boks innkjøpt på harrytur, den sklir ned på høykant. ;)
Og cola light lemon er IKKE god. *Grøsser masse*
:j4: Annette :smilie_girl_244:
Veronika 10 år :smilie_girl_275:
Det er bare en vane! Og så er det helt greit å ikke ha pels på tennene, som man får av sukkerbrus. [/quote:aa30771740]Opprinnelig lagt inn av turvid
:green: Bruker tannbørsten jeg da vettu
Helene
![]()
Det er bare en vane! Og så er det helt greit å ikke ha pels på tennene, som man får av sukkerbrus. [/quote:ad8879ae24]Opprinnelig lagt inn av Helene_31
Bruker tannbørsten jeg da vettu[/quote:ad8879ae24]
:lollol:
:j4: Annette :smilie_girl_244:
Veronika 10 år :smilie_girl_275:
Må bare innrømme at jeg drikker minst 1 1/2 liter Cola light hver dag :oops: En forferdelig uvane men en deilig sådan![]()
Pepsi Max så klart!
Light ????????
- nei takk !!
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
Bokmerker (linker)