Opprinnelig lagt inn av Hildemor34
:lollol:
Opprinnelig lagt inn av Hildemor34
:lollol:
:yikes: Snakker vi om 3 flasker á 1,5 liter daglig????Opprinnelig lagt inn av Hildemor34
Dessverre så er det sant. Sist jeg fikk ett brett med Cola light bokser holdt det i 2 dager. Kan vel sammenlignes med en som røyker for jeg får en ekkel følelse hvis ikke Cola lighten er tilgjengelig. Har prøvd med tab og pepsi max, men det gir ikke samme resultat. :oops:
Høres kanskje dumt ut, men slik har jeg det..... :cry:
Neitakk - ikke light !!
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
Nå for tiden går det på Cola Light Lemon eller Pepsi Max Cool Lemon dersom jeg vil ha noe "colaaktig". Skeiet forresten ut med en box skikkelig cola i dag og den var helt nyyyyyydelig :p
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Her går det i Pepsi Max
Å her går det fortsatt i original Cola ;)
Jeg svarte Pepsi Max, men kunne like gjerne svart cola light eller tab x-tra.
Men jo innrømme at vanlig cola er best, men jeg drikker ca 1 liter brus til dagen, og da trenger jeg kalorifri brus. Det er kullsyren som jeg TRENGER mest!!!
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Jooooooooooo!!!!! Jeg elsker Tab-X! Men får jeg ikke tak i den duger også Pepsi Max. Cola light likte jeg før, men nå synes jeg den smaker stygt!! Søtbrus liker jeg ikke, blir jo bare mer tørst av den.Opprinnelig lagt inn av cammie
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Nå er jeg ikke så glad i Cola i noen varianter og hvert fall ikke den vanlige standard Coka Colaen. Light-varianten, gjerne med sitron, går an, men Pepsi Max er best.
Nennemor, Storesøster f. juli -99, Storebror f. mars -02 og Lillebror f. oktober -04
Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Ingen av dem.
Lightbrus er ikke godt.
Liker ingen light brus. Smaker sånn sukkererstatning til å ha i teen ect.
Får si som barna sier når de ikke liker noe ÆSJ !!! :confused2
Bokmerker (linker)