Jeg ville bli politi når jeg ble stor og det var veldig alvorlig, hentet til og med søknadsskjema...men sendte det aldri, ble postmann kanskje ikke den helt store forskjellen likevel :klovn:
[quote:7c8c60fdf8]Hva var ditt største bursdag-og julegave ønske, den gang du var liten og nå når du er stor?
Å fikk du det du ønsket deg?[/quote:7c8c60fdf8]
Mitt største bursdag/julegaveønske som barn var en dukkevogn.
Og ja jeg fikk det, av mine foreldre til 6 års dagen min.
Har "Bagen" enda :gris: Rødrutet plastsak :oops:
[quote:7c8c60fdf8]
Og hva hadde du av "når jeg bli stor" ønsker den gang du var liten?
og ønsker generellt.... [/quote:7c8c60fdf8]
"Når jeg blir stor" da skal jeg ha mange hunder....og et stort hus med gjerde rundt..... :rosa:
- vi har svært hus, og 4 hunder :green:
Når jeg ble stor så ville jeg bli langrennsløper eller håndballspiller eller skuespiller a`la Goldie Hawn. :green:
Ingen er oppfylt. :roll: :-?
Hadde vel ganske mange ønsker som barn,både til jul og bursdag. Fikk de fleste oppfylt også. Husker jeg ønsket meg skidress og håndball når jeg var rundt 8 år. Og når jeg fikk de i presang så var det toppen av lykke.Uansett så var jeg alltid glad for det jeg fikk. Både jeg og søstern min fikk skryt for det,og får det fortsatt,at vi alltid var/er så takknemlige når vi får noe.
![]()
Får vel stort sett det jeg ønsker meg som voksen også. Blant annet: Smykker,kamera,kjøkkenmaskin osv.. :lol:
Har en mamma og pappa som pleier å skjemme bort "jentene sine" :oops: :green: Og selv om vi sier at de ikke skal kjøpe så dyre gaver,så kjøper de gaver for mellom 800-1500 kr til hver av oss,hver jul. :what: :lol:
Har fått mange smykker av samboeren. Noe som har stått høyt på "ønskelisten" min. Og i forfjor fikk jeg kamera av han,noe jeg hadde hatt lyst på lenge. :rosa:![]()
:j4: Annette :smilie_girl_244:
Veronika 10 år :smilie_girl_275:
Hva var ditt største bursdag-og julegave ønske, den gang du var liten og nå når du er stor? Kan ikke huske noe ønske jeg hadde som liten, men som stor har jeg ønsket meg gullsmykke og fikk det. Men faktisk så er det mange andre gaver som har gledet meg mer. En gang hadde min mann kjøpt genser til meg, han hater å gå i butikker, så den vet jeg det lå "arbeid" i. Han syns det er lettere å kjøpe ringer og lignende.![]()
Fikk jo forresten digitalt kamera til bursdagen min i år og det var jo kjempe.
Hva hadde du av "når jeg bli stor" ønsker den gang du var liten?
og ønsker generellt
Jeg skrev at jeg skulle bli SYKE :what: , men det var sykesøster jeg mente, det var bare litt vanskeligt å skrive. :lol: Jeg ble ikke sykesøster og har ikke tenkt på det når jeg ble større heller.
Vil studere mer innen regnskap når ungene blir litt større, tror jeg.
4 barnsmamma
det var da ihverfall uniform,,, :klovn:Opprinnelig lagt inn av Tove
da du var veldig liten skulle du stå i påleggsbutikk og selge kjøttpålegg for det var det beste du visste :green: :gris:
mamma til 3 store barn,
Hege 27 ,gift m/Øyvind
Erlend 23, Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7:
Mormor til storebror Mathias 3 år
og lille Emma:carriage:
det var da ihverfall uniform,,, :klovn:Opprinnelig lagt inn av annesil
da du var veldig liten skulle du stå i påleggsbutikk og selge kjøttpålegg for det var det beste du visste :green: :gris:[/quote:758cf9c152]
He he :gris:
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Jeg ønsket meg barbie dukker og barbie tinger... Ikke lett å ha en rødstrømpe til mamma :green:
Hun pleide alltid å si at jeg måtte være forsiktig med hva jeg ønsket meg, for jeg kunne få det. Teiteste jeg hørte :nose:
Kan ikke huske at jeg hadde noen planer for når jeg ble stor jeg, bortsett fra at jeg skulle bli journalist :roll: Det tror jeg jeg snakka om fra jeg var sju år eller noe sånt. Kom fort på andre tanker etter ett år på allmennfag :gris:
Ja, det var det liksom......Kom igjen da å skriv, masse om alt mulig som dere har ønsket og ikke ønsket opp gjennom årene, vi kan da ikke være ferdig med temaet så snart da.... :gris:
Jeg tenker....
Blogg: http://turvid.blogspot.com/
Jeg ville bli bussjåfør når jeg ble stor. Men kun tur-bussjåfør, for da kunne jeg kjøre nede i sydligere strøk hele året ;)
Og så har jeg alltid villet bli mor. Og det har jeg jo blitt :rosa:
Det jeg har ønsket meg har jeg som regel fått, men kan ikke huske noen "store" ting![]()
Klem fra t.
Har en liten solstråle født i mai 2002.
Siden mnd. snart er slutt, skal jeg forte meg å skrive min historie.
Jeg ønsket meg så veldig en sykkel. Min søster hadde fått da skikkelig flott sykkel hun fylte 10 år, så jeg håpet at jeg og skulle få til min 10 års dag. Endelig var dagen der, og midt på gulvet stod en sykkel.
Men til min store skuffelse var dette en stor damesykkel. Mine foreldre hadde kjøpt en brukt sykkel av hennes venninne, og den var altså skikkelig stor. Jeg husker enda hvor skuffet jeg var, og hvor jeg sleit med å ikke vise det.
Det verste var at siden vi hadde sykler, så måtte vi sykle til skolen. Skoleveien var ca 4 km, og det var langt på en damesykkel (selvsagt uten gir) når en selv var ei spe jentunge på bare 10 år.... :roll:
Derfor har storebror her alltid fått sykler som er tilpasset sin høyde.
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
hmm, dette har jeg ikke sett før nå.... :roll:
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Trur dette blir siste mnd med tema....
Bokmerker (linker)