+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 38

Tråd: 80 talls party

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    20

Exclamation 80 talls party

Eldstejenta ønsker seg 80 talls party i bursdagen sin........... !!!!!!! Av alle ting !!

Så kom med alle minner folkens, og hjelp meg med å lage årets kuleste party !!!

Gjerne bilder fra 80 åra - antrekk - mat - pynt til bord osv !!!! HJELP !!!!!!

Har noen "Ball" genser og slikt for salg !!!!! Har skjørt og litt slikt på lur, men en genser trenger hun sårt !!

Klem fra Rannei

gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09

Innmeldt
    May 2003
    Alder
    43
    Poengstyrke
    12
    Jeg har en sånn strikkegenser som vi gikk med, godt nedstappet i buksa, med hvitt belte, og klorvasket dongri....med huller.... *mimre, mimre*.

Størstejenta mi mener at jeg bør kaste genseren, men den er jo litt søt da, KNALLROSA!!! Og dessuten har jeg jo strikket den selv.... ;)

Men dere bor jo så langt unna, at det er vel litt tvilsomt at dere kunne fått bruk for den.... (ikke bare å stikke innom og låne liksom...)

:lol3:
    Hilsen Trebarnsmamma til
    15 år 17 år og 19 år

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    20
    Mere hjelp !!! ;)

Og ikke så langt til meg med posten da...

Klem fra Rannei

Innmeldt
    May 2003
    Alder
    43
    Poengstyrke
    12
    Du får nå litt av en jobb da, når du skal lage 80-tallsfrisyre... :eek: :lol3:
    Hilsen Trebarnsmamma til
    15 år 17 år og 19 år

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    15
    Prøver å se meg selv for meg. Husker klassebildet fra begynnelsen av 80-tallet dongeribukser og dongerijakke, det var det helt store i den tiden. Klassebildet to år etterpå, knallrosa strikkegenser. Ellers så var det mye bomulllignende bukser, gjerne vide i lårne og stramme nede ved anklene med genser oppi buksen og belte i livet, eller lang skjorte utenfor buksen med belte på. Huff jeg gremmes bare ved tanken. :blush2:

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32
    lyserosa eller lyselilla øyenskygge med shimmer er et must i allefall og masse lyserosa lipgloss!

Lyse hullete jeans og gjerne en hårete strikket genser i en eller annen pastellfarge oppi jeansen og med et tynt belte. Hvite tennissokker og brune seilersko. Utoveroppbrett på jeansen... Eller rosa eller mintgrønn Ballgenser.

Permanent!

Europe, TNT og Return er musikk som umidellbart ramler inn i hodet på meg.

cammie Kevingullet juni-03 Chrisebolla april-06 :g10:

i cammies hode
    Lipgloss Girls

Innmeldt
    Oct 2003
    Poengstyrke
    9
    KREPPET HÅR!!! og Madonna...:p

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    Skulle foreslå hullete bukser ja....

og musikk som:
    Self controll, life is life, samantha fox, Susanna

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.

Hilsen Alfa

Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    20
    Musikk har vi nok av ja............ ;) Tror vi har altsom kan spilles fra 80 tallet...

MEN hva med bord dekorasjoner og pynt ??? Oppskrift på alkofri punsj...?

Skal jeg lage party må det jo gjøres med stil da......

På kles stil er dette datteren min sitt forbilde... Så vi må nok ut å shoppe plastikk øredobber, armbånd osv i løpet av uken... + slike sjokkrosa sko som er in nå........ :rolleyes:

Klem fra Rannei

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    20
    Sitat Opprinnelig lagt inn av trebarnsmamma
    Du får nå litt av en jobb da, når du skal lage 80-tallsfrisyre... :eek: :lol3:
    Håret blir kult da !!!!!! Og jeg fikk streng beskjed om at jeg også måtte dresse meg opp............. MEN ingenting av det jeg har passer meg nå....... :eek:

Klem fra Rannei

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38
    Jeg elsket 80 tallet og skjemmes ikke over kleshabitten jeg brukte den gang.(Hadde aldri Ball-genser som mange her nevner). Synes faktisk det er skikkelig kult at alt det rosa og dill-dallet er kommet tilbake. Kunne jeg bare vært ung igjen *sukk* Ville sett teit ut om jeg hadde kledt meg sånn idag da! Jeg blir helt sikkert å anskaffe meg noe knallrosa til sommeren ;) Og alle de morsomme skoene som var da. Og nå er de tilbake!

80 tallet for meg var belte, sokker og øredobber i samme farge. Kunne ikke avvike fra den regelen. Har ikke tall på alle de beltene jeg hadde i ulike farger. Belter har jeg enda dilla på. Hansker i knallfarger (NEON) uten tupper. Haremsbukse var også in, min brukte jeg vel litt for lenge :grin2: Vid i lårene, og smal nederst.

Rosa angoravest strikket selv, helmax!

Smale skinnslips til damer, rødt, rosa, svart.

Minnes ellers:

Ti i skuddet
    Rubiks kube
    Poco Loco
    Blå mascara
    Peach Canei
    Skulderputer
    Diana Spencer (som jeg klipte ut bilder av i blader)
    AHA
    Oscar De La Renta og Balahe (parfyme jeg likte godt iallefall på slutten av 80-tallet)

Pynt? Har du lang tid på deg? Ville samlet masssse plastikkøredobber og strødd utover bordet. Det hadde blitt skikkelig fargerikt ;o) Dessverre har jeg ikke mine lengre, eller så skulle jeg sendt dem til deg. Kan du ikke henge opp typiske 80 tallskler som pynt da? Hansker uten tupper i en snor fra taket, plastikkbelter rundt omkring. Nei, jeg vet ikke, krever sikker masse tid for å samle inn slike ting.

Du skulle hatt sånn brusmaskin som mange hadde da. Åå, som jeg misunte dem som kunne lage sin egen brus!

Henge opp gamle LPcover med artister som Limahl, Minni Vanilli (?), Duran Duran, Samantha Fox, Boy George osv.

Discokule, det er vel mer sånn 70-talls, kanskje?

Strø utover runde, små papirbiter i fargene rosa, neon, grønn, svart. Kjøp kartonger i de fargene og sett ungene til å bruke hullmaskinen på dem. De bitene som ligger inni hullmaskinen er fine til sånne ting.

80-tallskostymer for salg i USA

Du som handler mye fra USA, Rannei, var det ikke mye artig å kjøpe hos denne nettbutikken?

jeg kommer ikke på mer. Nå har jeg sikkert brukt en time og vel så det på dette svaret til deg ;)
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Oct 2003
    Alder
    31
    Poengstyrke
    23
    så kult bilde ranneih!

tror dere klarer dette med stil!!!

-disco kule
    -pastell pynt

mara

Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    20
    TAKK Elin for strålende svar !!!!!! - og at du brukte så mye av din tid på meg !!! :love5: :love4:

Skal undersøke litt rundt omkring... Tenkte å ta en tur på Sandvika storsenter nå, for der har de disse fingerløse hanskene og slikt.

Tihi - morro når ungene vil gjenoppleve "våre" glansdager...

Klem fra Rannei

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38
    Sitat Opprinnelig lagt inn av RanneiH
    TAKK Elin for strålende svar !!!!!! - og at du brukte så mye av din tid på meg !!! :love5: :love4:

Skal undersøke litt rundt omkring... Tenkte å ta en tur på Sandvika storsenter nå, for der har de disse fingerløse hanskene og slikt.

Tihi - morro når ungene vil gjenoppleve "våre" glansdager...
    Bare hyggelig. Artig å sitte å mimre selv :) Artig å se at moten som var da er tilbake, og de til og med før vi selv er blitt alt for gammel. Så kanskje vi kan få brukt noe av det gamle :grin2: ;) Nei, har nok ikke gjemt på noe, dessverre.
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    20
    Har vært på en liten shopping idag....... Fant mye morsomt til henne - så nå blir hun nok glad når hun kommer hjem !!!

MEN EN ETTERLYSNING !!!!!!

Knallrosa fingervanter uten tupper ønsker kjøpt !!! - dette var selvsagt utsolgt.....

Klem fra Rannei

+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SistSist

Lignende tråder

1. Pysjamas Party
    av Tove i kategorien Aktiviteter og lek
    Svar: 5
    Siste innlegg: 12-09-08, 21:08
  2. Party-shop
    av Alfa i kategorien Annonseforum
    Svar: 6