Er det så livsviktig for småtasser å få i seg potet?
Kevin er ikke spesielt glad i potet altså. Hvis jeg koker potet spiser han omtrent ikke, glassmat med potet er heller ikke spesielt namma, han spiser kanskje 1/6 av et glass dersom det er med potet - også brekker han seg for annenhver skje. Men får han en av HIPP sine glass med pasta så spiser han hele glasset og bråker etter mer om ikke vi er raske nok med å fylle skjeen igjen.
Mamma'n min maser og maser om denne poteten, og er jo den reneste "pusheren". I dag var vi en liten tur innom henne, også lot jeg Kevin være igjen der mens jeg kjørte ned på en butikk og gjorde et kjapt ærend. Og på de 20 minuttene jeg var borte så hadde hun laget potet-mat til han :rolleyes:
Mener også å ha lest at barn kjenner igjen "smakene" fra de var inni magen, og jeg har lurt på om det kanskje er derfor Kevin ikke liker potet. På hele den tiden jeg var gravid så spiste jeg kanskje tre poteter, men masse pasta. Og pasta elsker han jo...
Noen som har noen formeninger og synsinger om hvor viktig potet er? Han får selvfølglig andre grønnsaker og frukt ;)

Kevingullet juni-03 
Svar med sitat
8 og 6 år

og Sara 12 

Bokmerker (linker)