Aner ikke hva som skjedde med den andre tråden.
HVilken Grandiosa er best?
Original
Taco
Kjøttdeig og løk
Pepperoni
Aner ikke hva som skjedde med den andre tråden.
HVilken Grandiosa er best?
skal du ha d til bryllupet:grin2:
har ikke smakt noen av dem, så jeg kan ikke hjelpe
4 barnsmamma
Har du aldri spist Grandis??:eek: :eek:Opprinnelig lagt inn av Chamilla
Kom igjen cammie - nå må du stemme !! ;)
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
eh, nei. burde jeg?Opprinnelig lagt inn av mammanita
4 barnsmamma
Å nei du, der blir det skikkelig gormetmat av Inge Anda.Opprinnelig lagt inn av Chamilla
Grunnen er vel heller at Kjetil kom hjem med en kjøttdeig/løk og den var slett ikke så verst for å være kjøpepizza.
Kjøttdeig og løk! Den er kjempe god!:)
Thank heaven for photos, so we can have the gift of reliving time that goes by too fast.
http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gifMissy & snuppa 7 år.http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gif
det visste jeg;)Opprinnelig lagt inn av sol
så jeg bør forsøke dem?Opprinnelig lagt inn av sol
4 barnsmamma
For å si det sånn: den anbefales jo ikke akkurat, men når den først var i ovnen så var den ikke så gale likevel.Opprinnelig lagt inn av Chamilla
Nei, ikke slik, jeg syns bare det er helt utrolig at du ikke har gjort det, jeg har en tendens til å bruke den når jeg ikke orker å lage middag, og jeg har liksom sett på det som noe som alle har smakt :)Opprinnelig lagt inn av Chamilla
Min kjære har ferdigpizza når jeg er bortreist, men da får jo aldri jeg smakt det. Når jeg ikke orker å lage middag blir det som regel findus fiskegrateng, det elsker mann og barn her.:)Opprinnelig lagt inn av mammanita
4 barnsmamma
Liker både pepperonien og den originiale. Jeg tror kanskje jeg har bikket litt over til den originale nå, jeg stemte hvertfall på den denne gangen ;) ( -stemte pepperoni sist)
Nei det burde du ikkeOpprinnelig lagt inn av Chamilla
![]()
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Er veldig glad i pepperoni, men denne synes jeg er tam i Grandiosa. Kjøttdeig og løk hadde mye mer smak. Taco har den trasige maisen på toppen, og den originale smaker jo ingenting!! Fatter ikke at noen synes den er god. Hvis vi kjøper den i nøden, MÅ vi oppgradere den med masse greier for i det hele tatt synes den er god.
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Bokmerker (linker)