Jeg finner nettradio med Oldies, Hits, Norsk og Ballade.
Jeg får jo ikke brukt det på festen, for jeg har ikke Internet der.
Musikken jeg skal bruke må jeg ha liggende lokalt på pc-en, for den kan jeg ta med meg.
Opprinnelig lagt inn av Benedicte
Jeg finner nettradio med Oldies, Hits, Norsk og Ballade.
Jeg får jo ikke brukt det på festen, for jeg har ikke Internet der.
Musikken jeg skal bruke må jeg ha liggende lokalt på pc-en, for den kan jeg ta med meg.
Opprinnelig lagt inn av Benedicte
Silje f. 21/3-06
http://www.tippinga.net/gameboss/alb...0626224736.jpg
&
halvtidsmamma for min manns gutter født 1994 og 1996
Jeg syns også Abba var et godt forslag...det husker jo alle:01: Når vi giftet oss..så hadde vi en som vi kjente som spilte..trekkspill...keybord...han spille alt fra pop til gammeldans...og folket kosa seg:03:
Britt og de tre trollungene:01:
Jeg tenkte på at du kunne samle noen av sangen der, også brenne cd`er.. :) Håper virkelig du har funnet ut av dette, noe jeg også tror du har gjort :03:Opprinnelig lagt inn av Birgit
Mammaen til storebror 8 årlillesøster mai`04.
Skal gifte meg med gubbelille den 27 mai`06
Muse har en spesielt fin ballade, eller så har vi jo Dream Theater - Hollow Years. Kaizers kan jo sprite opp litt med en av de mindre groteske sangene sine, Live har mange fine, Bonnie Tyler - Bright Eyes er nydelig. Sissel Kyrkjebø og Espen Lind - Where The Lost Ones Go, denne er absolutt helt nydelig. Sissel Kyrkjebø og Peter Jöback - Gå inte forbi er også fin. Jeg har alle disse og kan sende dem til deg via MSN om du trenger dem! :)
Har lagt inn en del mp3 på pc-en vi har satt på stedet vi skal være. Litt klassisk, litt 50-talls, litt 80-talls og diverse annet. Burde være noe for enhver smak. Ellers så ha vi cd-spiller også hvis noen har med egen musikk som passer.
Bartenderen skal også styre musikken.
Silje f. 21/3-06
http://www.tippinga.net/gameboss/alb...0626224736.jpg
&
halvtidsmamma for min manns gutter født 1994 og 1996
Det høres jo flott ut...:mc8:Opprinnelig lagt inn av Birgit
Britt og de tre trollungene:01:
Bokmerker (linker)