I går var vi på kontroll. Og jeg tenkte at Erik ikke hadde blitt noe särlig tyngre jeg. Har merket at klärne hans blir mindre stramme over magen, men kortere.. Så når vi satte han på vekta og den viste 12800 gram, ja da fikk jeg litt bakoversveis.. Han har gått opp 770 gram på 1,5 mnd. Det er ganske mye det da... Men så målte hun lengden hans, og da har han blitt 77 cm lang, dvs 3 cm opp under samme tid, så da ble hun ikke så bekymret likevel. Han har en tilvekstperiode akkurat nå sa hun. Hodet hans hadde også vokst mye, 1,5 cm. Så nå er hattestörrelsen hans 49,5 cm. Ellers så var jo alt bare bra, og jeg fikk ikke begynne å slanke han. :lol3: Det hadde jeg ikke tenkt heller..
Gadd ikke å spörre om det med bitinga, synes aldri jeg får noe bra svar på saker på BVC. De mest synser og hmm - kanskje du skal pröve å gjöre sånn eller sånn eller hva tror du selv??? Så det kastet jeg ikke bort noe tid på. Han biter mindre nå så det var nok bare forbigående.
Godt å höre at alt er OK, selv om jeg trodde det var det så er det litt bra å få disse kontrollene i blandt.

Svar med sitat

og Sara 12 

- Gutt (94) :a4:

Kevingullet juni-03 

Bokmerker (linker)