Skrev jo i et annet innlegg at brudebuketten min var vissen da jeg hentet den på lørdag. Fikk den jo bundet om mens jeg var hos frisøren, men enda hang det visne klaser av liljekonvall på buketten da jeg fikk den + at noen av de nye liljekonvallene var ganske brune. Jeg ble jo selvsagt kjempeskuffet da jeg oppdaget det like før jeg skulle inn i kirken, og har tenkt litt på akkurat det. Buketten kostet jo tross alt 2000,- og da må en jo kunne forvente at den skal være perfekt. Så jeg ringte blomsterhandleren i dag og reklamerte på buketten :rolleyes: Fortalte hva jeg syntes og at det i utgangspunktet var uakseptabelt av dem å levere ut en bukett som ikke holdt mål. At de bandt på liljekonvaller som var brune var også en glipp. Så nå skal jeg få avslag på buketten. Daglig leder ringte meg opp i ettermiddag og spurte meg hvor mye jeg kunne tenke meg i avslag: Da sa jeg at det var veldig vanskelig for meg å sette en pris på en "ødelagt" brudebukett så det måtte hun gjøre selv. Så nå blir det spennende å se hvor mye hun setter inn på kontoen min.

8 og 6 år
Svar med sitat

Kevingullet juni-03 

- Gutt (94) :a4:

og Thomas Leander, født 130106

Bokmerker (linker)